جاب آفر برای ویزای شینگن

بررسی روش های اخذ جاب آفر برای ویزای شینگن

چگونه می توان جاب آفر برای ویزای شینگن گرفت؟ امروزه خیلی افراد برای مهاجرت کردن به کشورهای حوزه شینگن به هر کاری دست می زنند؛ حتی ممکن است به روش های غیر معقول و حتی پر خطر دست بزنند. به نظر شما در این جور مواقع بهترین راه برای مهاجرت به کشورهای شینگن چیست؟ 

آیا میتوان ویزای شینگن با جاب آفر دریافت کرد؟

آیا میتوان ویزای شینگن با جاب آفر دریافت کرد؟ به طور کلی چیزی به اسم ویزای کار شنگن وجود ندارد و متقاضی می تواند تنها با استفاده از ویزای کار تایپ D شینگن به کار بلند مدت در از کشورهای این حوزه بپردازید. به بیانی دیگر: 

  • فقط یک کشور در این حوزه شینگن نظیر آلمان ویزای D شینگن را برای متقاضیان صادر می کند و اینگونه تنها به افراد اجازه کار در آلمان را می دهد. پس توجه داشته باشید که کار کردن در بقیه کشورهای حوزه شینگن مشمول اخذ مجوز و پیروی از قانون و مقررات آن جا است. 
  • خیلی از افراد تصور می کنند همچون شرایط کاری در کانادا و مهاجرت به این سرزمین می توانند برای دریافت جاب آفر و همچین پیشنهادات شغلی ویزای شینگن اقدام کنند، ولی واقعیت این است که شرایط کار در هر کدام از کشورهای شنگن متغیر بوده و دارای قانون و مقررات خاص خودش است و هیچ شباهتی به مهاجرت کرد کاری به کانادا نخواهد داشت. 
  • در حالت کلی در صورتی که به خاطر دلایل کاری نیازمند مسافرت به کشور های حوزه شینگن را دارید و بازه زمانی مسافرت تان کمتر از 90 روز است، می توانید ویزای جهت دریافت ویزای شینگن کوتاه مدت درخواست بدهید و از این راه به تعهدات تجاریتان در این حوزه اروپایی بپردازید.
  • البته لازم است برای اپلای کردن ویزای کاری شینگن این موضوع را ثابت کنید که کار، دلیل سفرتان بوده و با مدت زمان اعتبار ویزای شینگن هیچگونه مغایرتی ندارد. به بیانی دیگر، متقاضی باید قبل از تمام کردن اعتبار ویزای شینگن خاک این  کشور را ترک کند. ولی در صورتی که قرار است تعهدات کاری شما بیشتر از 90 روز طول بکشد، ملزم به درخواست اخذ ویزای بلند مدت تایپ D هستید.

جاب آفر برای ویزای شینگن

آیا مدارک اضافه ای برای دریافت ویزای کاری کوتاه مدت شنگن وجود دارد؟ 

آیا مدارک اضافه ای برای دریافت ویزای کاری کوتاه مدت شنگن وجود دارد؟ اگر به خاطر دلایل کاری مثل ملاقات کردن حضوری با سرمایه گذارها، تامین کنندگان، مشتریان بالقوه یا نشان دادن قابلیت های کمپانی، نیازمند اخذ ویزای شینگن هستید، به دعوت نامه نیاز دارید. یعنی شما به دعوتنامه ای احتیاج دارید که ارتباط کاری و تجاری با کشور مقصدتان و کارهایی که می خواهید در مدت زمان حضورتان در سرزمین مورد نظرتان انجام دهید را به خوبی نشان دهد. 

بهتر است که برای کامل کردن مدارک، یک برنامه مسافرت از فعالیت های تجاری خود را برای نمایش اهداف کاریتان به دعوت نامه مورد نظر پیوست کنید. در صورتی که یک نیروی کار یا به اصطلاح کارمند می باشید، لازم است اسنادی را با تایید کارفرما خود مبنی بر فعالیتتان در آن کمپانی، شرح جزئیات و همچنین وظایف کاری به مدرک سفر اضافه کنید. این جزئیات می توانند شامل موارد زیر باشند.

  1. موقعیت
  2. سمت کاری
  3. تاریخ استخدام
  4. حقوق
  5. دلیل سفر به حوزه شنگن
  6. گواهی مرخصی از کار
  7. کپی از مجوز مربوط به کسب و کار؛ در صورتی که فرد، خویش فرما باشد.
  8.  نامه تمکن مالی شش ماه اخیر بانکی 
  9. گواهی مالیات روی درآمد 

آیا دریافت ویزای جاب آفر شینگن سخت است؟ 

آیا دریافت ویزای جاب آفر شینگن سخت است؟ معمولا شهروندان کشورهای غیر اروپایی مثل ایران می بایست برای گرفتن ویزای کار شینگن و وارد شدن به کشور های این حوزه درخواست دهند. اما چرا برخی از متقاضیان فکر می کنند که گرفتن ویزای شینگن سخت است؟ چون که:

  • هر کدام از 26 کشوری که عضو حوزه شینگن هستند، شرایط کاری، مهاجرتی و حتی قوانین متناسب با احتیاجات خاص خودشان دارند.
  •  نحوه اخذ ویزای کاری شینگن یا مجوز کار در هر کدام از کشورهای این حوزه به مقررات مهاجرتی کشور مقصد بستگی دارد. 
  • شانس موفقیت شخص متقاضی در اخذ این ویزا ارتباط مستقیمی با تجربه، تخصص، مهارت کاری و نیاز بازار کار کشور مربوطه دارد. 
  • ممکن است که کارفرما، در حوزه شینگن احتیاج به دریافت مجوز کاری یا work permit از طرف متقاضی از ارگان های مورد نظر احتیاج داشته باشد.
  •  بهتر است که قبل از اقدام جهت آماده سازی مدارک و اخذ ویزای شینگن مطمئن شوید دارای شرایط لازم به منظور اپلای هستید. حتی باید در مورد جزئیات ویزای کار شینگن، پیشنهادات شغلی و قوانین کاری در کشور مد نظر خود اطلاعات کسب کنید. 

جاب آفر برای ویزای شینگن

مدارک مورد نیاز ویزای کاری شینگن

مدارک مورد نیاز ویزای کاری شینگن در هر کدام از کشورهای شینگن متفاوت می باشد، ولی در حالت کلی برای اخذ ویزای کاری شنگن به مدارک زیر نیاز است.

  1. فرم امضا شده درخواست ویزای متقاضی
  2. ۲ قطعه عکس بیومتریک
  3. ارائه دادن پاسپورت معتبر
  4.  رزرو بلیط پرواز و هتل
  5. بیمه مسافرتی بین المللی
  6. ارائه قرارداد کاری کشور مبدا
  7. اسناد و مدارک تخصصی و فنی
  8. ارائه مدارک تحصیلی
  9.  نامه تمکن مالی و همچنین موجودی حساب ویزای شینگن
  10. ارائه رزومه کاری
  11. ارائه برنامه سفر
  12. دعوت نامه کاری
  13. پیشنهاد کاری
  14. ارائه مدرک زبان 

زمان درخواست ویزای کاری شینگن 

مدت زمان درخواست ویزای کاری شینگن چقدر است؟ پیشنهاد می شود به خاطر حجم زیاد کاری کنسولگری و همچنین برنامه ریزی های کاریتان، حداقل 2 الی 3 ماه پیش از زمان سفر خود، به منظور پیگیری امور ویزای به سفارتخانه های شینگن مراجعه کنید. اما چرا؟ چون که در بیشتر مواقع ارزیابی کردن پرونده های درخواست ویزای کاری شینگن حداقل 6 تا حداکثر 12 هفته طول خواهد کشید.

اعتبار ویزای جاب آفر شینگن 

اعتبار ویزای جاب آفر شینگن اکثرا کوتاه مدت هستند. بیشتر ویزاهای کاری شینگن اعتباری یک ساله دارند، ولی در اکثر کشورهای این حوزه به متقاضیان اجازه داده می شود که ویزای کاری خودشان را در صورت برخورداری از شرایط لازم تمدید کنند. برای این کار باید ثابت کنید که در حال فعالیت هماهنگ با مدارک ارائه شده برای اخذ ویزای شینگن هستید و همچنین از دلایل موجه برای تمدید زمان اقامتتان در کشور مقصد برخوردار می باشید.

جاب آفر برای ویزای شینگن

هزینه درخواست ویزای جاب آفر شینگن

هزینه درخواست ویزای جاب آفر شینگن به معیارهای مختلفی بستگی دارد؛ به عنوان مثال:

  • سن‌ و سال متقاضی
  • مقصد مد نظر متقاضی برای سفر
  • علت مسافرت شخص به کشور های حوزه شینگن
  • کشور محل زندگی 

هزینه درخواست ویزای جاب آفر شینگن در هر کدام از کشورها فرق دارد که در ادامه به بررسی چند مورد از آنها می پردازیم: 

  • هزینه اخذ ویزای کاری در فرانسه حدودا 99 یورو است. 
  • هزینه ویزای کاری و اشتغال در کشور آلمان 75 یورو است. 
  • هزینه اخذ ویزای کاری و اشتغال در کشور اسپانیا 67 دلار است.

ویزای شینگن نوع A 

ویزای شینگن نوع A، یک دسته ای از ویزاهای شنگن است و به مسافرانی داده می شود که شهروند کشور های حوزه شنگن نیستند ولی برای سفر کردن به کشور ثالث، می بایست از یک فرودگاه در شینگن عبور کنند بدون آن که در این سرزمین اقامت داشته باشند. به طور کلی به ویزای شینگن تایپ A ویزای ترانزیت فرودگاهی هم گفته می شود.

ویزای شینگن نوع B 

ویزای شینگن نوع B دیگر صادر نمی‌ شود؛ زیرا منسوخ شده است. این ویزا در زمینه حمل و نقل کاربرد داشت و به مسافران اجازه می‌ داد که تا مدت ۵ روز از خاک کشورهای حوزه شینگن عبور کند. این برای یک، دو یا چند گذر داده می‌ شد ولی هر دوره ترانزیت نمی‌ توانست  بیشتر از ۵ روز تجاوز کند. در حال حاضر کشورهای شینگن دیگر ویزای تایپ B صادر نمی‌ کنند و به همین دلیل متقاضیان برای اهداف ترانزیتی خود از درون کشورهای شینگن، باید ویزای کوتاه مدت Type C به شرط ترانزیتی دریافت کنند.  

ویزای شینگن تایپ D

ممکن است بپرسید که ویزای شینگن تایپ D چگونه است؟ به طور کلی:

  1. در صورتی که متقاضی ویزای تحصیلی است، برنامه تحصیلی برای مدت زمان بیشتر از ۱ سال ارائه بدهد، می تواند ویزای شینگن تایپ D را دریافت کند. 
  2. موارد اورژانسی که دارای ویزای پزشکی هستند و مراحل درمانی آن ها بیشتر از زمان تعیین شده طول می کشد، می توانند این ویزا را دریافت کنند.
  3. دانشجویان بین المللی که تحصیل آن ها در کشور‌ های حوزه شینگن تمام نشده است و به صورت مجدد به ویزا ۱ ساله یا بیشتر احتیاج دارند، می توانند برای گرفتن ویزای شینگن تایپ D اقدام کنند. 
  4. متخصصینی که به خاطر تخصص خودشان لازم است به هر کدام از کشور ‌های شینگن مسافرت کنند. 
  5. یک ورزشکار، هنرمند یا هر حرفه‌ ای دیگر که هدف آن ها به اشتراک گذاشتن تخصصشان است هم می توانند این ویزا را بگیرند.

ویزای شینگن نوع C

ویزای شینگن نوع C به عنوان یک ویزای اقامت کوتاه مدت به هر کشور عضو شنگن اعطا می‌ گردد و مدت زمان مجاز جهت بازدید از این کشور‌ ها، در ویزا ثبت می شود. ویزای شینگن تایپ C بسته به اهداف سفری متقاضیان در ۳ نوع صادر خواهد شد: 

  • تک بار ورود
  • دو بار ورود
  • مولتیپل

سوالات متداول | FAQs 

Allianz Global Assistance: برای پوشش جامع و خدمات عالی به مشتریان شناخته شده است. AXA شنگن: برنامه های متناسب با شرایط ویزای شینگن را ارائه می دهد. کمک اروپا: پوشش پزشکی گسترده و سفر اضافی را ارائه می دهد

اگرچه لوکزامبورگ یک کشور اروپایی کوچک است، اما در 40 سال گذشته بالاترین حداقل دستمزد و پایین ترین نرخ بیکاری را در اروپا داشته است. انواع ویزا به شرح زیر است: ویزای شینگن کوتاه مدت (ج) که عموماً برای مقاصد تجاری صادر می شود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها