ویزای ۸۸۸ استرالیا

SUCCESS, TOGETHER

ویزای ۸۸۸ سرمایه گذاری

مشاوران ما در زمینه‌های مختلفی از جمله کاریابی، اقامت، ویزا و غیره، متخصص هستند. ما اینجا هستیم تا به شما در درخشاندن کسب و کارتان و آرامش در زندگیتان کمک کنیم.

MISSION-DRIVEN

ما متعهد هستیم که به موکلین خود در غلبه بر هر چالشی کمک کنیم و در رسیدن به نتایج شگفت‌انگیز ایشان کمک کنیم.

اگر تصمیم به اخذ اقامت دائم استرالیا از طریق ویزای سرمایه گذاری استرالیا را دارید ویزای ۸۸۸ استرالیا یکی از گزینه‌ها می‌باشد.

PATH TO SUCCCESS

ویزای ۸۸۸ استرالیا یک ویزای اقامت دائم و مرحله‌ی دوم از ویزای سرمایه گذاری استرالیا ۱۸۸ است. متقاضی قبل از درخواست برای دریافت ویزای ۸۸۸ استرالیا و اقامت دائم استرالیا، باید شرایط مورد نیاز ویزای اقامت موقت استرالیا با ساب‌ کلاس ۱۸۸ را فراهم کرده باشد.

چرا ویزای ۸۸۸ استرالیا

دقت کنید که اگر متقاضی قبلا از طریق ویزای سرمایه گذاری استرالیا ۱۸۸ به استرالیا مهاجرت کرده باشد باید قبل از تشکیل پرونده برای دریافت اقامت دائم استرالیا مدارکی ارائه کند که نشان دهد،‌ ایالت و یا منطقه‌ی اسپانسر کننده از حمایت خود از متقاضی کنار نکشیده است. درواقع در مدت درخواست ویزای ۸۸۸ استرالیا اقامت دائم استرالیا نیازی به ارائه EOI  ندارد اما کماکان مجوز فعالیت کسب و کار یکی از ایالت‌های استرالیا لازم و ضروری است.

ویزای سرمایه گذاری استرالیا ۸۸۸ یک ویزای اقامت دائم استرالیا محسوب می‌شود که به تازگی در لیست ویزاهای استرالیا وارد شده است تا افرادی که از طریق ویزای ۱۸۸ استرالیا اقامت موقت استرالیا را کسب کرده‌اند بتوانند با این ویزا صاحب اقامت دائم استرالیا شوند. و به نوعی ویزای ۸۸۸ استرالیا مکمل ویزای ۱۸۸ استرالیا می‌باشد و شما برای اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا ۸۸۸ در ابتدا نیاز دارید که با ویزای ۱۸۸ وارد استرالیا شده باشید و بعد از کسب شرایط لازم برای اقامت دائم استرالیا از طریق ویزای ۸۸۸ استرالیا اقدام کنید.

شرایط لازم ویزای ۸۸۸

شاید شما هم مواردی را شنیده باشید در ارتباط با این موضوع اما ما براساس گفته‌های اداره مهاجرت استرالیا در وب سایت رسمی خود در این رابطه می‌گوییم که زمان دقیقی در دسترس نمی‌باشد و این زمان می‌تواند به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. 

عوامل تاثیر گذار در مدت زمان اخذ ویزای تلنت استرالیا می‌تواند موارد همچون تعداد متقاضی در صف، حجم مدارک ارسالی شما و یا میزان قوی بودن پرونده شما و اسناد ارسالی شما برای ادعا نخبه بودن خود باشد.

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم اولین شرط داشتن ویزای موقت استرالیا ۱۸۸ می‌باشد. شما باید در سوابق خود حداقل یک سال در استرالیا اقامت داشته باشید. طی ۲۴ ماه قبل از اقدام برای ویزای ۸۸۸ اقامت دائم استرالیا

شرط دوم برای ویزای ۸۸۸ استرالیا بحث سهم شما از کسب و کار و یا میزان مالکیت شما از بیزینس می‌باشد. در این بخش متقاضیان ویزای سرمایه گذاری استرالیا ۸۸۸ باید حداقل یکی از شرایط زیرا را دارا باشید :

در صورتی که درآمد بیزینس شما کمتر از ۴۰۰۰۰۰ دلار استرالیا باشد، حداقل ۵۱ درصد سهام باید متعلق به شما باشد.

در صورتی که درآمد بیزینس شما بیش از ۴۰۰۰۰۰ دلار استرالیا باشد، حداقل ۳۰ درصد سهام باید متعلق به شما باشد.

دولت ایالتی و یا منطقه‌ای اسپانسر شما، حمایت خود از فعالیت‌های کسب و کار و یا سرمایه گذاری شما را لغو نکرده باشد.

 

مراحل دریافت کد
Unique Identifier

ارائه یک متن ۳۰۰ تا ۷۵۰ کلمه‌ای در رابطه واجد شرایط بودن متقاضی


  • cover letter: اشاره به اطلاعات و دستاوردهای علمی و تحقیق در رابطه با موقعیت‌ها و فرصت‌ها
  • تهیه CV
  • مدارک هویتی و مربوط به دستاوردها (مدارک تحصیلی، جوایز و گواهینامه‌ها از ارگان‌های بین المللی، ارائه مدارک و نامه‌های معتبر از نهادهای تخصصی، علمی پژوهشی، فرهنگی، ورزشی و …
  • مدارکی که نشان دهنده‌ی برتری نسبت به سایر افراد با تخصصی مشابه باشد.
  • معرفی Nominator شناخته شده در زمینه مورد نظر.  

در این بخش تعدادی از شرایط اصلی برای اخذ ویزای ۸۸۸ استرالیا را برای شما ارائه کردیم شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید تا اطلاعات بروز و کاملی را کسب کنید.

شرایط

این افراد در دو حال قرار دارند:

  • یا مدرک دکترای خود را در ۶ ماه آینده دریافت می‌کنند.
  • و یا در ۳ سال گذشته مدرک دکترای خود را دریافت کرده‌اند.

اثبات توانایی کسب درآمد بیش از ۱۵۴ هزار دلار استرالیا در سال موضوع مهم دیگری است که باید متقاضی به آن توجه داشته باشد. در قسمت های بعدی در این زمینه بیشتر توضیح داده خواهد شد. مساله دیگر مربوط به این می شود که متقاضی باید در زمینه recent graduate که در آپدیت جدید ارائه شده از طرف اداره مهاجرت استرالیا به آن اشاره شده است توجه نماید. منظور این است که مدرک تحصیلی دکترای متقاضیان این بخش باید معادل دکترای استرالیا براساس استاندارد های آموزشی این کشور باشد. شرط دیگر برای ویزای ۸۸۸ استرالیا گردش مالی بیزینس و کسب‌وکار شما می‌باشد که باید حداقل ۳۰۰,۰۰۰ دلار گردش مالی سالیانه داشته باشد (برای ۱۲ ماه قبل از درخواست ویزا سرمایه گذاری استرالیا ۸۸۸ )؛ البته این شرط در برخی موارد با موافقت ایالت لازم نخواهد بود. شما باید سابقه مدیریت خود را در بیزینس و کسب و کار اثبات کنید

در مورد کسب اطلاعات بیشتر شما می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. این را بدانید که برای ما هر متقاضی پرونده مخصوص به خود را دارد. ما نمی توانیم و اجازه نداریم که در مورد پرونده های موکلین خود شبیه سازی نموده و یا آن را با شرایط یکسان مقایسه کنیم.

فواید و مزیت های کار با گروه بین المللی پرواز

1

همکاری نزدیک با موکلین

یکی توقع مراجعین از دفاتر کاریابی بین المللی، این است که در جریان کارهایشان بوده و هم در ارتباط نزدیک با کارشناسان و مدیران باشند. ما این توقع را بر آورده نموده ایم.از طریق درگاههای ارتباطی شما می توانید با کارشناسان و مدیران ما در تماس باشید. شما در تماس با ما محدودیتی ندارید.

2

صبوری برای دریافت نتایج اقدامات

هر فردی که می خواهد به خارج از کشور برای کار و یا اقامت سفر نماید، مملو از استرس و هیجان است. شرایط سختی دارد. ما وضعیت و فشار روانی وارد بر موکلین خود را درک می کنیم، اما عجله نمی کنیم. سعی ما بر این است با صبوری و بدوذر از هیجان و اشتباه در سریعترین زمان ممکن، به نتایج خود دست یابیم.

3

ارتقاء مستمر روندها

بی شک ما در دنیایی متغیر زندگی می کنیم. لازمه فعالیت در فضای بین المللی بروز رسانی مستمر در روندها و ابزارها برای رسیدن به نتیجه مطلوب می باشد. سازمان های مهاجرتی در کشورهای مختلف نیز براساس نیازها و سیاست های پذیرش مراجعین هر لحظه خود را بروز می کنند. سعی ما بر این است که مستمر و دقیق روندها و اطلاعات خود را بروز کنیم.

تیم متخصصین ما

کار برای اقامت و ویزا در هر نظام حقوق، دهه ها مورد توجه جامعه جهانی بوده است. تیم پرواز آماده شده است برای کمک به شما، تا بتوانید آسانتر به اهدافتان برسید. شما می توانید به ما اتکاء کنید.

مشاورین ما

مباحث مربوط به ویزا و مهاجرت از اهمیت فراوانی برخوردار است. به همین جهت در کنار تیم وکلا و کارشناسان متخصص در امور مختلف از مشاوره حرفه ای ها بهره مند هستیم. ما سعی نموده ایم که ضریب خطا را در مورد موکلین خود به حداقل برسانیم.

راهبری تیم اجرا

یکی از دغدغه های مراجعین مراکز کاریابی بین المللی و دفاتر مهاجرتی اسن است که پس از عقد قرارداد پرونده های مراجعین رها می گردد. آن ها نمی توانند با شفافیت روند اجرایی پرونده خود را مشاهده نمایند. ما این نگرانی را رفع نموده ایم.

همکارانی که به پرواز اعتماد دارند

جناب آقای مهرداد ریاحی

مدیر کاریابی بین المللی مهرکام

تکمیل می گردد

سرکار خانم اعظم جعفری

وکیل مهاجرت و عضو سازمان مارا

تکمیل می گردد

جناب آقای دامون آرین

سلکت ویزا، مدیر و وکیل مهارجت

تکمیل می گردد

تکمیل می گردد

جناب آقای امینی

مدیر کاریابی بین المللی نیلگام

تکمیل می گردد

سرکار خانم پورمرادیان

مدیرکاریابی بین المللی ایده سازان برتر فردا

تکمیل می گردد

مسیر موفقیت

آماده اید برای رسیدن به آن بالاها؛ با ما همراه شوید

گروه کاریابی بین المللی پرواز سعی نموده است تا برای شما متفاوت باشد. پرواز بر این باور است که همه شما متفاوتید. شما فرصتی برای زندگی و پیشرفتی هستید. نه تنها ما، بلکه ایران به همه شما می نازد. 

© 2024 Lunno. All Rights Reserved.

مشاوره تخصصی مهاجرت

فهرست مطالب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها