مهاجرت پزشک

مهاجرت پزشک به استرالیا

مهاجرت به استرالیا از سوی پزشکان به استرالیا، را می توان در ادبیات مهاجرتی، تحت عنوان مهاجرت پزشکی به استرالیا، پذیرش پزشکان در استرالیا، مهاجرت پزشکان به استرالیا و همچنین امتحانات پزشکی استرالیا جستجو نمود. پزشک متخصص و علاقه مند به مهارجت به استرالیا و یا دریافت ویزای استرالیا می تواند از طریق یکی از انواع ویزاها در ساب‌ کلاس‌های مختلف برای مهارجت به این کشور اقدام نمایند.

ویزا های تحت حمایت کارفرما برای مهاجرت پزشکان به استرالیا

بسیاری از برنامه‌های مهاجرتی استرالیا را ویزاهای تحت حمایت کارفرما تشکیل می‌دهند؛ این نوع ویزاها به کارفرماها اجازه می‌دهد تا نیروی کار ماهر خارجی برای خود جذب نمایند. پزشکی نیز جزو مهارت‌هایی است که ویزاهای تحت حمایت کارفرمای متعددی برای آن تعریف شده است. مهم‌ترین ویزاهای تحت حمایت کارفرما برای مهاجرت پزشکان به استرالیا به شرح زیر است.

اگر بخواهیم به صورت کلاسیک نحوه مهاجرت پزشکی به استرالیا را مرور نماییم می توانیم به دو نوع ویزای ساب کلاس ۱۸۶ و ۴۹۴ اشاره نماییم. اما این به آن معنا نیست که پزشکان فقط می توانند از طریق این دو نوع ویزا، برای مهاجرت به استرالیا اقدام نمایند. در فرصت های بعدی در این خصوص توضیح لازم داده می شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با  کارشناسان گروه بین المللی پرواز از طریق درگاه های ارتباطی و یا شبکه های مجازی در ارتباط باشید. متخصصین ما با ارزیابی سوابق تحصیلی، مهارت ها و تجربه کاری شما، احتمال پذیرش درخواست شما از سوی کارفرما را بررسی و در سریعترین زمان ممکن برای شما اقدام خواهند نمود.

طرح نامزدی کارفرما (ENS) (سابکلاس ۱۸۶)

این ویزا نیز یک ویزای اسپانسر شغلی دائمی است و تنها تفاوت آن با ساب‌کلاس ۱۸۷، ایالتی نبودن این ویزا است که دارندگان اجازه‌ی فعالیت در تمامی نقاط استرالیا را خواهند داشت.

ویزای منطقهای (موقتتحت حمایت کارفرما ماهر (سابکلاس ۴۹۴)

 

این ویزا که از سال ۲۰۱۹ جایگزین ویزای ۱۸۷ استرالیا شده، یک ویزای اسپانسر شغلی منطقه‌ای است. اما تفاوت آن با ویزای ۱۸۷ در دائمی نبودن این ویزا است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد این نوع از ویزای استرالیا پیشنهاد می گردد به صفحه مربوط در سایت رسمی پرواز مراجعه فرمایید.

ویزای طرح مهاجرت حمایت شده منطقهای (RSMS) (سابکلاس ۱۸۷)

این ویزا نیز یک ویزای اسپانسر شغلی اما برای مناطق دورافتاده و کم جمعیت است؛ ویزای ۱۸۷ استرالیا با شرایط اقامت دائم می باشد. اقدام برای اخذ این توع از ویزای استرالیا، الزامی در  حضور و اقامت در خاک استرالیا ندارد. بنابراین، می توان از خارج استرالیا نیز برای دریافت آن، اقدام نمود. از آنجائیکه حرفه پزشکی، از آن دسته از مشاغلی است که موردنیاز است، ویزای ۱۸۷ نیز یکی از ویزاهای مرسوم برای مهاجرت پزشکان به استرالیا محسوب می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مور این ویزا می توانید به سایت رسمی اداره مهاجرت استرالیا و یا صفحه مربوط در سایت گروه بین المللی پرواز مراجعه نمایید.

اگر قصد آشنایی بیشتر با هر یک از شرایط مذکور را دارید می توانید از خدمات حضوری و آن لاین گروه کارشناسان پرواز استفاده نمایید. این گروه امکان بهره مندی متقاضیان عزیز از خدمات مشاوره ای رایگان خود را به صورت آن لاین (برخط) از سراسر ایران و یا خارج از ایران را فراهم نموده است. برای این کار فقط کافی است از طریق درگاههای ارتباطی معرفی شده در ذیل صفحه با همکاران ما در تماس باشید، تا در حداقل زمان ممکن اطلاعات دقیق، صحیح و لازم در اختیار شما قرار گیرد. 

ویزای کمبود مهارت موقت (سابکلاس ۴۸۲)

اگر علاقمند هستید که بیشتر در خصوص نحوه و شرایط مهاجرت پزشکان به استرالیا هستید می توانید در مورد ساب‌کلاس ویزای موقت اسپانسر شغلی(Temporary Skill Shortage visa) نیز اطلاعاتی به دست بیاورید. برای کسب این اطلاعات می توانید به سایت رسمی اداره مهاجرت استرالیا مراجعه نمایید. براساس اطلاعات رسمی برای مهاجرت پزشکی به استرالیا، سن متقاضی باید کمتر از ۴۵ سال باشد. این ویزا نوهع ویزا به گونه ای طراحی شده است که بتواند منتهی به ایجاد پوشش برای رفع کمبود مهارت‌های مورد نیاز کشور استرالیل در زمینه پزشکی و ارائه خدمات درمانی به شهروندان شود. همانگونه که بیان گردید شغل پزشکی و مهارت های مرتبط به آن، نیز در لیست مشاغل مشمول براساس این نوع از ویزا وجود دارد. در اینجا می توان به این نکته اشاره نمود که یکی از علل انتخاب استرالیا به عنوان مقصد بسیاری از مردمان از چهار گوشه دنیا به دلیل خدمات خاص و توجه فوق العاده این کشور به انسان و حقوق شهروندی است. به همین جهت اداره مهاجرت استرالیا سعی نموده است برای تامین نیازمندی های شهروندان خود این نوع ویزاها و امکانات را طراحی نموده و به اجرا بگذارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد مزایای شهروندی استرالیا می توانید به صفحه مربوط در سایت گروه کاریابی بین المللی پرواز مراجعه نمایید.

برای یافتن راهی مطمئن، دقیق و سریع در مهاجرت به استرالیا، از مشاوره رایگان کارشناسان پرواز بهره مند شوید. گروه کارشناسان پرواز، برای اطلاع مشتریان خود از شرایط مهاجرت به استرالیا، زندگی در استرالیا،و حتی یافتن شغل در استرالیا، خدمات مشاوره ای رایگان با امکان ارتباط مستقیم بین شما و وکلای رسمی سازمان مارا را فراهم خواهند نمود.متقاضایان مهاجرت به استرالیا و کارجویان شغل در استرالیا می توانند بدون حضور در دفتر گروه بین المللی پرواز، از سراسر ایران و حتی خارج از ایران، برای اطلاع از شرایط مهاجرت به استرالیا و بهره مندی از مشاوره آن لاین (برخط) و رایگان با ما در تماس باشند.

ویزای نامزدی ماهر (ساب‌کلاس ۱۹۰)

ویزای استرالیا – ساب کلاس ۱۹۰ (Skilled Nominated visa) یکی دیگر از ویزاهایی است که متقاضیان مهاجرت پزشکی به استرالیا از آن برای دریافت اقامت دائم این کشور بهره ببرند. در این نوع از ویزای استرالیا دیگر برای اخذ آن، نیازی به درخواست و یا اسپانسری کارفرما نیست.  این ویزا از دست ویزاهای ایالتی محسوب می شود. در این مسیر در مهاجرت پزشکی باید دعوت‌نامه‌ای معتبر از یکی ایالت های که شرایط متقاضی با آن تطبیق دارد، دریافت گردد. شرط بهره مندی از رتبه خاص در زبان انگلیسی و نیز شرط سن متقاضی برای اخذ این نوع از ویزا باید رعایت گردد. شما برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحات مربوط در این سایت و یا سایت رسمی اداره مهاجرت استرالیا مراجعه نمایید.

پزشکان متقاضی مهاحرت به استرالیا می توانند با کسب امتیاز حداقل ۸۵ از مجموعه امتیازات ذکر شده در جدول امتیازبندی ویزای استرالیا اسکیل ورکر،از طریق ایالت کوئیزلند و البته برخی دیگر از ایالت ها، ویزای استرالیا را دریافت نمایندالبته مدت زمان اخذ دعوتنامه برای این نوع از بیشتر از سایر وزیراها بوده و طولانی تر می باشددر این دسته از مهاجرت پزشکی، اگر متقاضی دارای اسپانسر ایالتی باشد، ۵ امتیاز به مجموع امتیازهای وی اضافه می گردد.

 

ماهر (ساب‌کلاس ۴۹۱)

یکی دیگر از ویزاهای کاری مستقل که برای مهاجرت پزشکان به استرالیا پیشنهاد و توصیه می گردد، ویزای استرالیا در ساب کلاس ۴۹۱ استدر این نوع از ساب کلاس، بدون نیاز به کافرما، پزشک متقاضی برای مهاجرت به استرالیا می تواند بهره لازم را ببرد. این ویزا برخلاف دو مورد قبلی، موقتی است. دارای اعتبار ۵ ساله استهمچنین این ویزا برای توسعه‌ مناطق کم‌جمعیت در نظر گرفته شده استبا این ویزا امکان کار و اقامت در شهرهای اصلی استرالیا مانند ملبورن و سیدنی وجود ندارد. البته پزشکانی که در ایران تحصیل و کار نموده اند با اینگونه خدمات در نفاط کمتر برخوردار آشنا بوده و تجربه آن ا دارند.

اگر قصد آشنایی بیشتر با هر یک از شرایط مذکور را دارید می توانید از خدمات حضوری و آن لاین گروه کارشناسان ریوین استفاده نماییداین گروه امکان بهره مندی متقاضیان عزیز از خدمات مشاوره ای رایگان خود را به صورت آن لاین (برخطاز سراسر ایران و یا خارج از ایران را فراهم نموده استبرای تحقق این مهم، کافی است از طریق درگاههای ارتباطی معرفی شده در ذیل صفحه با همکاران ما در تماس باشید، تا در حداقل زمان ممکن اطلاعات دقیق، صحیح و لازم در اختیار شما قرار گیرد.

مشاوره تخصصی مهاجرت

فهرست مطالب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها