مهاجرت متصدی آمار و ریاضی دان

مهاجرت متصدیان آمار و ریاضی دان ها به استرالیا

آمارشناسان اصول و تکنیک های اآماری، ریاضی، و کمی را، برای حل مشکلات در زندگی شهروندان در زمینه های مختلف همانند تجارت و امور مالی، تحقیقات علمی، اجتماعی و مهندسی توسعه استفاده می نمایند.

در چند دهه گذشته، مهاجرت متخصصین آمار و ریاضی دان به استرالیا با افزایش قابل توجهی همراه بوده است. عواملی همچون افزایش تقاضا در بازار کار، رشد اقتصادی و دسترسی به فرصت‌های شغلی مناسب، همه موجب گسترش این تلاش برای اقامت در استرالیا شده‌اند.

متخصصان آمار و ریاضی دان با ارائه خدمات اولیه‌ای همچون تحلیل داده، پیش‌بینی ترافیک و طراحی مدل، قابلیت جذب بالایی در بازار کار استرالیا دارند. علاوه بر این، استرالیا یک سیستم آموزشی به روز و جامع در زمینه ریاضی و آمار دارد که به افرادی که علاقمند به این حوزه از علوم هستند، ارائه شده است.

با توجه به اینکه استرالیا از نظر جغرافیایی و فرهنگی با کشورهای آسیایی نزدیک است، زندگی در این کشور برای متخصصان آمار و ریاضی دان از دیده مهاجرتی بسیار جذاب به نظر می رسد.

اقتصاد دان ها از این گروه واحد مستثنی محسوب می شوند. آن ها در گروه شغلی با کد شناسه ۲۲۴۳ قرار می گیرند. اکثر مشاغل این گروه در صورتی پذیرفته می شود که دارای سطح مهارتی متناسب با مدرک لیسانس یا بالاتر باشند. در برخی موارد ممکن است علاوه بر صلاحیت رسمی به تجربه مرتبط و یا آموزش در حین کار نیز نیاز باشد. در برخی موارد نیز این احتمال وجود دارد که ثبت یا پروانه ممکن است لازم باشد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با  کارشناسان گروه بین المللی پرواز از طریق درگاه های ارتباطی و یا شبکه های مجازی در ارتباط باشید. متخصصین ما با ارزیابی سوابق تحصیلی، مهارت ها و تجربه کاری شما، احتمال پذیرش درخواست شما از سوی کارفرما را بررسی و در سریعترین زمان ممکن برای شما اقدام خواهند نمود.

شرح وظایف متصدیان این مشاغل عبارتند از:‌

  1. تعریف، تجزیه و تحلیل و حل مشکلات پیچیده مالی و تجاری مربوط به حوزه هایی مانند حق بیمه، حق سنوات، صندوق های بازنشستگی، حقوق بازنشستگی و سود سهام.
  2. بررسی پیش‌بینی‌های مالی برای شرکت‌های بیمه عمومی، شرکت‌های مالی، دولت و سایر سازمان‌ها.

3.طراحی انواع جدید سیاست‌ها، ارزیابی ریسک‌ها و تحلیل سرمایه‌گذاری در بیمه‌های عم، صندوق‌های بازنشستگی، بیمه سلامت، جوامع دوست، بازارهای مالی و سایر حوزه‌ها.

  1. تدوین مدل های ریاضی برای شبیه سازی فرآیندها.
  2. استفاده از مدل‌ها برای مشاهدات تجربی، و تنظیم و بازسازی مدل‌ها
  3. استفاده از روش های تحلیل عددی برای توسعه الگوریتم ها و انجام محاسبات
  4. برقراری ارتباط با مدیریت و مشتریان برای تعیین موضوع یا منطقه مورد بررسی.
  5. مشخص کردن داده‌هایی که باید جمع‌آوری شوند، و روشی که در جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل استفاده می‌شود.
  6. ارزیابی و توصیف قابلیت اطمینان و کاربرد اطلاعات منبع.
  7. تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها، و تولید آمار مربوطه برای توصیف و استنتاج روندها و الگوهای خاص.
عنوان شغل به انگلیسیعنوان شغل به فارسیکد شغل
Actuaryآمارگیر224111
Mathematicianریاضی دان224112
Statisticianآمارشناس224113

آمارگیر Actuary (224111)

تجزیه و تحلیل داده های ریاضی، آماری، جمعیتی، مالی یا اقتصادی برای پیش بینی و ارزیابی ریسک بلندمدت در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی های مالی ثبت نام یا مجوز لازم می باشد.

ریاضی دان Mathematician (224112)

اصول و تکنیک های ریاضی را برای حل مسائل در همه زمینه های علوم، مهندسی، فناوری، علوم اجتماعی، بازرگانی، صنعت و بازرگانی توسعه داده و به کار می گیرد.

آمارشناس Statistician (224113)

اصول و تکنیک های آماری را برای جمع آوری، سازماندهی و تفسیر داده های قابل سنجش طراحی و اعمال می کند و از روش های آماری برای تولید گزارش ها و تحلیل های آماری برای اهداف دولتی، تجاری و سایر اهداف استفاده می کند.

برترین دانشگاه های روانشناسی استرالیا

متقاضیان برای تحصیل در دانشگاه های روانشناسی استرالیا پس از فارغ التحصیلی از مزیت اخذ اقامت این کشور برخوردار می شوند. دانشگاه های  استرالیا با دارا بودن استانداردهای بین المللی آموزشی در سطح عالی در میان برترین دانشگاه های روانشناسی جهان قرار دارند. متقاضیان می توانند در رشته های کارشناسی و کارشناسی ارشد روانشناسی در استرالیا تحصیل کنند. بهترین دانشگاه های دشته روانشناسی استرالیا عبارت است از:

اگر قصد آشنایی بیشتر با هر یک از شرایط مذکور را دارید می توانید از خدمات حضوری و آن لاین گروه کارشناسان پرواز استفاده نمایید. این گروه امکان بهره مندی متقاضیان عزیز از خدمات مشاوره ای رایگان خود را به صورت آن لاین (برخط) از سراسر ایران و یا خارج از ایران را فراهم نموده است. برای این کار فقط کافی است از طریق درگاههای ارتباطی معرفی شده در ذیل صفحه با همکاران ما در تماس باشید، تا در حداقل زمان ممکن اطلاعات دقیق، صحیح و لازم در اختیار شما قرار گیرد. 

سایر مشاغل در استرالیا

اگر قصد آشنایی بیشتر با هر یک از شرایط مذکور را دارید می توانید از خدمات حضوری و آن لاین گروه کارشناسان ریوین استفاده نماییداین گروه امکان بهره مندی متقاضیان عزیز از خدمات مشاوره ای رایگان خود را به صورت آن لاین (برخطاز سراسر ایران و یا خارج از ایران را فراهم نموده استبرای تحقق این مهم، کافی است از طریق درگاههای ارتباطی معرفی شده در ذیل صفحه با همکاران ما در تماس باشید، تا در حداقل زمان ممکن اطلاعات دقیق، صحیح و لازم در اختیار شما قرار گیرد.

مشاوره تخصصی مهاجرت

فهرست مطالب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها