مسقط ارزانترین شهر برای زندگی در خاورمیانه

اخبار عمان

مسقط ارزان ترین شهر خاورمیانه برای زندگی

بر خلاف دبی و ابوظبی هزینه های زندگی در شهر های عمان بسیار پایین است

کلمات دلخواه خود را جستجو کنید

بیش از ۲۲۷ شهر در پنج قاره مورد بررسی قرار گرفتند و هزینه های مختلفی مانند مسکن، حمل و نقل، غذا ،پوشاک، کالاهای خانگی و سرگرمی مورد اندازه گیری قرار گرفتند.

یکی از محرکه های اصلی تغییرات در رتبه بندی سال ۲۰۲۳ افزایش هزینه های اجاره است که در این زمینه نرخ بسیار پایینی برای عمان به ثبت رسیده است.

مطابق با آمارهای موجود، هزینه های زندگی در مسقط کمتر از دبی است. به عنوان مثال، قیمت مسکن، هزینه های خوراکی و نیز خدمات بهداشتی در مسقط کمتر از دبی است. همچنین، هزینه های حمل و نقل در مسقط نسبت به دبی کمتر است. با این حال، باید توجه داشته باشید که هزینه های زندگی به شدت به سبک زندگی شما وابسته است و هر فرد ممکن است تجربه هزینه های متفاوتی در هر شهر داشته باشد.

 

اگر قصد آشنایی بیشتر با هر یک از شرایط مذکور را دارید می توانید از خدمات حضوری و آن لاین گروه کارشناسان پرواز استفاده نمایید. این گروه امکان بهره مندی متقاضیان عزیز از خدمات مشاوره ای رایگان خود را به صورت آن لاین (برخط) از سراسر ایران و یا خارج از ایران را فراهم نموده است. فقط کافی است از طریق درگاههای ارتباطی، با همکاران ما در تماس باشید. ما در حداقل زمان ممکن، اطلاعاتی دقیق، صحیح و لازم را در اختیار شما قرار خواهیم داد. 

سایر اخبار مرتبط

مشاوره تخصصی مهاجرت

فهرست مطالب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها