دستورالعمل ها و مقررات پرواز

This Headline Grabs Visitors’ Attention

درباره ما

Use this section to describe your company and the services you offer. You could share your company’s story and details about why you are in business. The goal is to create a connection with the visitor and give them confidence to work with you.

چرا ما را انتخاب کردید؟

ما بروز هستیم

A short description of the benefit.

ما حرفه ای هستیم

A short description of the benefit.

ما متخصصیم

A short description of the benefit.

ما شفافیم

A short description of the benefit.

دستور العمل نحوه برگزاری جلسات آن لاین (برخط)

یکی از افتخارات گروه بین المللی پرواز ارئه خدمات منحصر به فرد و بر خط به موکلین خود می باشد. بر همین اساس سازمان پرواز به گونه ای طراحی و اجرا شده است که بتواند با کنار گذاشتن مرزهای فیزیکی و بعد مکان و با استفاده ازتکنولوژی های  جدید ، بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه نماید.یکی از این خدمت استفاده از مشاوره با وکلا و متخصصین حقوقی-مهاجرتی قبل از انعقاد قرارداد و یا در زمانی است که مراحل مختلف پرونده ایشان در مسیر اقدام و تصمیم گیری قرار دارد. در این قسمت در صدد آن هستیم تا روند سازمانی گروه برای برگزاری جلسات مشاوره و آن لاین توضیح داده شود.

دستورالعمل نحوه استفاده موکلین از بستر گوگل میت

همانگونه که در تارنمای رسمی گروه پرواز ملاحظه می نمایید، متقاضیان می توانند از امکان شرکت در جلسات آن لاین در بستر وگل میت به صورت رایگان بهره مند شوند. 

این اقدام از مصادیق سوء رفتار محسوب و در ادامه فعالیت گروه بر روی پرونده تاثیر گذار خواهد بود. بی تردید نقض حریم خصوصی همکاران و وکلای این گروه از سوی مدیریت امری ناپسند تعریف می گردد.از اینکه به حریم خصوصی همکاران گروه احترام گذاشته می شود ، قدر دانیم.

دستور العمل نحوه استفاده از پورتال موکلین

یکی از خدمات گروه بین المللی پرواز ،بروز رسانی کلیه اقداماتی است که بر اساس زمانبندی مشخص از سوی کارشناسان این دفتر انجام می شود. در واقع شفافیت حرفه ای گری و تخصص گرایی از جمله شاخص های متفاوتی است که به عنوان اولویت های همکاران و کارشناسان این گروه ، به دقت تعقیب و اجرا می گردد . در همین راستا، برای موکلین نرافزاری تحت قالب وب تهیه شده است. 

A testimonial from a client who benefited from your product or service. Testimonials can be a highly effective way of establishing credibility and increasing your company's reputation.

Client Name - Location

As Featured In

This is a space to showcase any publications your business has been featured in

A Title to Turn the Visitor Into a Lead

This is your chance to emphasize why the visitor should contact you right now.

Join Our Newsletter

Subscribe to receive our latest updates in your inbox!

© 2024 All Rights Reserved.

مشاوره تخصصی مهاجرت

فهرست مطالب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها