تغییر ظرفیت و شرایط مهاجرت به استرالیا در ۲۰۲۳

تغییر ظرفیت و شرایط مهاجرت به استرالیا در ۲۰۲۳

براساس اعلامیه دولت برای مهاجرت به استرالیا، بودجه دولت فدرال این کشور برای سال مالی ۲۳-۲۰۲۲ در بخش مهاجرت تغییراتی داشته است.

مطالعه اسناد منتشر شده نشان دهنده آن است که ظرفیت پذیرش متقاضیان در خصوص ویزاهای استرالیا در سال مهاجرتی ۲۰۲۲-۲۰۲۳ (FEDERAL BUDGET 2023- AUSTRALIA IMMIGRATION ) همانند سال مالی گذشته، برابر با حدود ۱۹۰,۰۰۰ واحد خواهد بود.

نکته قابل توجه در این زمینه این است که تمرکز اصلی سیاست های آتی دولت استرالیا بر موضوع جذب نیروی کار ماهر (ویزاهای اسکیل ورکر) قرار گرفته است.

باید اشاره نمود که در مورد بودجه و برنامه سال مالی بعد که از ابتدای ماه جولای سال ۲۰۲۳ اجرا می گردد، تغییرات قابل توجهی از سوی اداره مهاجرت استرالیا اعمال می گردد. در بخشی از این برنامه مالی و بودجه سالیانه، دولت استرالیا تغییراتی را در شرایط و ظرفیت پذیرش درخواست مهاجرت به استرالیا ایجاد نموده است. این عدد و رقم در روند فعالیت های اداره مهاجرت از اهمیت فراوانی برخوردار است.

بر اساس آمار منتشره سهمیه ویزاهای مهارتی – کاری (Skills) برای مهاجرت به استرالیا به ۱۰۹۹۰۰ افزایش خواهد یافت. عدد ۳۰,۰۰۰ ظرفیت بیشتر از ظرفیتی است که برای سال مالی قبل از سوی دولت استرالیا در نظر گرفته شده است.

مشاوره تخصصی مهاجرت

فهرست مطالب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها