انتصاب بانوی ورزشکار ایرانی در عمان

اخبار عمان

فاطمه کیوانی مربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان عمان

قرارداد کیوانی با فدراسیون تنیس روی میز عمان به مدت یکسال میباشد و این مربی متعهد به افزایش تعداد بازیکنان عمان و بهبود شرایط تکنیکی بازکنان عمانی می باشد.

کلمات دلخواه خود را جستجو کنید

کیوانی پیش از این نائب رئیس فدراسیون تنیس روی میز ایران بود و مدت ۷ سال در پست نائب رئیسی بانوان فدراسیون فعالیت می کرد.

فاطمه کیوانی یک بازیکن حرفه‌ای تنیس روی میز ایرانی است که در گذشته در رده برتر جهانی قرار داشته است. او در سال ۲۰۱۸ مدال نقره رقابت‌های آسیایی در رده تک‌نفره زنان را کسب کرد. به علاوه، او قبلاً به عنوان مربی تیم ملی تنیس روی میز ایران نیز فعالیت داشته است. اخیراً او به عنوان مربی تیم ملی تنیس روی میز بانوان عمان انتخاب شده است.

اگر قصد آشنایی بیشتر با هر یک از شرایط مذکور را دارید می توانید از خدمات حضوری و آن لاین گروه کارشناسان پرواز استفاده نمایید. این گروه امکان بهره مندی متقاضیان عزیز از خدمات مشاوره ای رایگان خود را به صورت آن لاین (برخط) از سراسر ایران و یا خارج از ایران را فراهم نموده است. فقط کافی است از طریق درگاههای ارتباطی، با همکاران ما در تماس باشید. ما در حداقل زمان ممکن، اطلاعاتی دقیق، صحیح و لازم را در اختیار شما قرار خواهیم داد. 

سایر اخبار مرتبط

مشاوره تخصصی مهاجرت

فهرست مطالب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها