SUCCESS, TOGETHER

سرآشپز ماهر در استرالیا

مشاوران ما در زمینه‌های مختلفی از جمله کاریابی، اقامت، ویزا و غیره، متخصص هستند. ما اینجا هستیم تا به شما در درخشاندن کسب و کارتان و آرامش در زندگیتان کمک کنیم.

MISSION-DRIVEN

ما متعهد هستیم که به موکلین خود در غلبه بر هر چالشی کمک کنیم و در رسیدن به نتایج شگفت‌انگیز ایشان کمک کنیم.

بر اساس ثبت نام یکی از رستوران های فعال  در شهر سیدنی، برای تکمیل کادر اجرایی خویش به یک نفر سرآشپز ماهر با پیشنهاد ویژه نیاز دارد. این واحد اعلام نموده است که برگزیده می تواند هزینه های ویزا و مهاجرت به استرالیا را به صورت قسطی از حقوق خود در استرالیا پرداخت کند.

PATH TO SUCCCESS

بر این اساس متقاضی می تواند با تکمیل فرم های لازم و گذارندن آزمون عملی که در ایران برگزار خواهد شد، درخواست ویزای کار و مهارت استرالیا – ساب کلاس ۴۸۲ (موقت کار) را نماید.

شرایط برای دریافت جاب آفر استرالیا

شرایط جاب آفر استرالیا با توجه به نوعِ ویزایی که درخواست می‌شود، متفاوت است. اما به طور کلی اگر نیروی ماهر خارجی قصد اخذ جاب آفر استرالیا را داشته باشد، باید شرایط زیر را برآورده سازد:

·  شغل مورد نظر در لیست جاب آفر استرالیا ثبت شده باشد؛

·در شغل مورد نظر، مهارت و تخصص لازم را داشته باشد؛

· حداقل ۱۸ سال و حداکثر ۴۵ سال سن داشته باشد؛

·  هیچ سابقهٔ کیفری نداشته باشد؛

· از نظر جسمی و روانی در سلامت کامل باشد؛

· مهارت‌های زبان انگلیسی او قابل قبول باشد؛

· از طرف کارفرمای تأییدشده توسط استرالیا، پیشنهاد شغلی دریافت کرده باشد؛

·   دولت استرالیا با کمبود نیروی ماهر استرالیایی در شغل پیشنهادی مواجه باشد.

  بر این اساس برای یک دوره دو ساله او می تواند در استرالیا اقامت و کار نماید. محل اشتغال وی از سوی کارفرما تعیین می شود و براساس نظام حقوق و مزایا تعیینی برای کارگران ماهر حقوق دریافت و از مزایا بهره مند می شود. کارگر ماهر می تواند تمام اعضاء خانواده خود را همراه داشته باشد. این ویزا قابل تبدیل به ویزای اقامت دائم و شهروندی خواهد بودبرای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ویزای ۴۸۲ می توانید اینجا را کلیک نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با  کارشناسان گروه بین المللی پرواز از طریق درگاه های ارتباطی و یا شبکه های مجازی در ارتباط باشید. متخصصین ما با ارزیابی سوابق تحصیلی، مهارت ها و تجربه کاری شما، احتمال پذیرش درخواست شما از سوی کارفرما را بررسی و در سریعترین زمان ممکن برای شما اقدام خواهند نمود.

در مورد کسب اطلاعات بیشتر شما می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. این را بدانید که برای ما هر متقاضی پرونده مخصوص به خود را دارد. ما نمی توانیم و اجازه نداریم که در مورد پرونده های موکلین خود شبیه سازی نموده و یا آن را با شرایط یکسان مقایسه کنیم.

فواید و مزیت های کار با گروه بین المللی پرواز

1

همکاری نزدیک با موکلین

یکی توقع مراجعین از دفاتر کاریابی بین المللی، این است که در جریان کارهایشان بوده و هم در ارتباط نزدیک با کارشناسان و مدیران باشند. ما این توقع را بر آورده نموده ایم.از طریق درگاههای ارتباطی شما می توانید با کارشناسان و مدیران ما در تماس باشید. شما در تماس با ما محدودیتی ندارید.

2

صبوری برای دریافت نتایج اقدامات

هر فردی که می خواهد به خارج از کشور برای کار و یا اقامت سفر نماید، مملو از استرس و هیجان است. شرایط سختی دارد. ما وضعیت و فشار روانی وارد بر موکلین خود را درک می کنیم، اما عجله نمی کنیم. سعی ما بر این است با صبوری و بدوذر از هیجان و اشتباه در سریعترین زمان ممکن، به نتایج خود دست یابیم.

3

ارتقاء مستمر روندها

بی شک ما در دنیایی متغیر زندگی می کنیم. لازمه فعالیت در فضای بین المللی بروز رسانی مستمر در روندها و ابزارها برای رسیدن به نتیجه مطلوب می باشد. سازمان های مهاجرتی در کشورهای مختلف نیز براساس نیازها و سیاست های پذیرش مراجعین هر لحظه خود را بروز می کنند. سعی ما بر این است که مستمر و دقیق روندها و اطلاعات خود را بروز کنیم.

تیم متخصصین ما

کار برای اقامت و ویزا در هر نظام حقوق، دهه ها مورد توجه جامعه جهانی بوده است. تیم پرواز آماده شده است برای کمک به شما، تا بتوانید آسانتر به اهدافتان برسید. شما می توانید به ما اتکاء کنید.

مشاورین ما

مباحث مربوط به ویزا و مهاجرت از اهمیت فراوانی برخوردار است. به همین جهت در کنار تیم وکلا و کارشناسان متخصص در امور مختلف از مشاوره حرفه ای ها بهره مند هستیم. ما سعی نموده ایم که ضریب خطا را در مورد موکلین خود به حداقل برسانیم.

راهبری تیم اجرا

یکی از دغدغه های مراجعین مراکز کاریابی بین المللی و دفاتر مهاجرتی اسن است که پس از عقد قرارداد پرونده های مراجعین رها می گردد. آن ها نمی توانند با شفافیت روند اجرایی پرونده خود را مشاهده نمایند. ما این نگرانی را رفع نموده ایم.

همکارانی که به پرواز اعتماد دارند

دکتر حسین سرتیپی

مدیر  و وکیل دادگستری

h.sartipi@parvazmigrant.com

محبوبه سلمانیان

مدیر دپارتمان استرالیا

f.salmanian@parvazmigrant.com

اعظم جعفری

وکیل مهاجرت استرالیا

a.jafari@parvazmigrant.com

حانیه گیوری

مدیر دپارتمان عمان

h.givari@parvazmigrant.com

زینب سلیمانی

مدیر پذیرش

z.soleimani@parvazmigrant.com

ضحی طباطبایی

طراح و کارشناس هنری

z.tabatabaei@parvazmigrant.com

مسیر موفقیت

آماده اید برای رسیدن به آن بالاها؛ با ما همراه شوید

گروه کاریابی بین المللی پرواز سعی نموده است تا برای شما متفاوت باشد. پرواز بر این باور است که همه شما متفاوتید. شما فرصتی برای زندگی و پیشرفتی هستید. نه تنها ما، بلکه ایران به همه شما می نازد.