ویزای ۱۸۸ استرالیا

SUCCESS, TOGETHER

ویزای ۱۸۸ سرمایه گذاری
(نوع آوری تجاری)

مشاوران ما در زمینه‌های مختلفی از جمله کاریابی، اقامت، ویزا و غیره، متخصص هستند. ما اینجا هستیم تا به شما در درخشاندن کسب و کارتان و آرامش در زندگیتان کمک کنیم.

MISSION-DRIVEN

ما متعهد هستیم که به موکلین خود در غلبه بر هر چالشی کمک کنیم و در رسیدن به نتایج شگفت‌انگیز ایشان کمک کنیم.

از ابتدای سال ۲۰۱۲ – اول جولای ویزای سرمایه گذاری استرالیا کلاس ۱۸۸ وارد سیستم Skill Select استرالیا شد.

PATH TO SUCCCESS

این شاخه از ویزای سرمایه گذاری استرالیا ۱۸۸ برای افراد با مهارت در کسب و کار که می‌خواهند یک تجارت جدید در استرالیا راه‌اندازی کنند و یا یک تجارت موجود در استرالیا را مدیریت کنند و توسعه دهند. متقاضیان ابتدا باید توسط یک ایالت یا منطقه‌ای از استرالیا اسپانسر شوند و حداقل ۶۵ امتیاز بر طبق جدول امتیازبندی ویزای سرمایه گذاری استرالیا دریافت کنند.

اصلی ترین ویزای ۱۸۸

  • ویزای ۱۸۸ استرالیا به متقاضی این اجازه را می‌دهد که به مدت 5 سال بعد از صدور ویزا در استرالیا زندگی کنند که قابلیت افزودن دو سال دیگر به این مدت نیز وجود دارد. شما برای اخذ ویزای سرمایه گذاری استرالیا ۱۸۸ نیاز بر این دارید تا ابتدا تاییدیه یکی از ایالت‌های استرالیا را گرفته و سپس از طریق یکی از ایالت‌های این کشور اقدام کند. اگر متقاضی ویزای ۱۸۸ استرالیا در طول پروسه‌ی ۵ ساله خود قادر به انجام کلیه تعهدات خود نباشد این امکان تحت شرایط خاصی وجود داردتا برای تمدید ویزا برای مدت ۲ سال را داشته باشد.

هدف دولت استرالیا از ارائه‌ی این ویزا، جذب مدیران و سرمایه‌گذاران و کارآفرینان موفق جهت بهبود و رونق وضعیت اقتصادی این کشور است. متقاضی به منظور دریافت این ویزا می‌تواند از طریق یکی از ۵ زیرشاخه‌ی زیر اقدام کند: هرچند که شاخه کارآفرینی این ویزا بسیار محبوب است و تقریبا تمامی متقاضیان از طریق این ویزا اقدام می‌کنند چرا که مسیر برای دریافت اقامت دائم از طریق ویزای ۸۸۸ برای شما نیز باز است. هزینه‌ی این ویزای ۱۸۸ با توجه به اینکه شاخه کارآفرینی آن محبوب‌تر است، ۶۰۸۵ دلار استرالیا است.

ویزای سرمایه گذاری

برای افرادی که می‌خواهند یک سرمایه گذاری مشخص حداقل ۱.۵ میلیون دلار در یکی از ایالت‌های استرالیا داشته باشند و به کسب و کار و سرمایه‌گذاری خود در خاک استرالیا ادامه دهند. متقاضیان ابتدا باید توسط یک ایالت یا منطقه‌ای از استرالیا اسپانسر شوند و حداقل ۶۵ امتیاز بر طبق جدول امتیازبندی دریافت کنند.

ویزای سرمایه گذاری خاص

برای افرادی که می‌خواهند یک سرمایه گذاری مشخص حداقل ۵ میلیون دلار در یکی از ایالت‌های استرالیا داشته باشند و به کسب و کار و سرمایه‌گذاری خود در خاک استرالیا ادامه دهند. متقاضیان ابتدا باید توسط یک ایالت یا منطقه‌ای از استرالیا اسپانسر شوند و حداقل ۶۵ امتیاز بر طبق جدول امتیازبندی دریافت کنند. دقت داشته باشید که متقاضیان این شاخه از ویزای ۱۸۸ استرالیا باید از سوی دولت یا ایالت یا کمیسیون تجارت و سرمایه‌گذاری استرالیا (Austrade) به نمایندگی از دولت استرالیا تأیید شوند.

ویزای کارآفرینی

این شاخه از ویزای سرمایه گذاری استرالیا به شما این اجازه را می دهد که در استرالیا فعالیت های کارآفرینی را انجام دهید که این فعالیت ها نباید با قوانین استرالیا مغایرت داشته باشد از این رو متقاضیان باید از سوی دولت یا یکی از ایالت‌های استرالیا تأیید شوند. شما می توانید با مبلغ 200 هزار دلار استرالیا آغاز کنید دقت داشته باشید باید برای این فعالیت یک طرح اقتصادی مورد تایید ارائه کنید.

ویزای سرمایه گذاری پرمیوم

برای افرادی که می‌خواهند یک سرمایه گذاری مشخص حداقل ۱۵ میلیون دلار در یکی از ایالت‌های استرالیا داشته باشند و به کسب و کار و سرمایه‌گذاری خود در خاک استرالیا ادامه دهند. متقاضیان ابتدا باید توسط یک ایالت یا منطقه‌ای از استرالیا اسپانسر شوند و حداقل 65 امتیاز بر طبق جدول امتیازبندی دریافت کنند.

در مورد کسب اطلاعات بیشتر شما می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. این را بدانید که برای ما هر متقاضی پرونده مخصوص به خود را دارد. ما نمی توانیم و اجازه نداریم که در مورد پرونده های موکلین خود شبیه سازی نموده و یا آن را با شرایط یکسان مقایسه کنیم.

فواید و مزیت های کار با گروه بین المللی پرواز

1

همکاری نزدیک با موکلین

یکی توقع مراجعین از دفاتر کاریابی بین المللی، این است که در جریان کارهایشان بوده و هم در ارتباط نزدیک با کارشناسان و مدیران باشند. ما این توقع را بر آورده نموده ایم.از طریق درگاههای ارتباطی شما می توانید با کارشناسان و مدیران ما در تماس باشید. شما در تماس با ما محدودیتی ندارید.

2

صبوری برای دریافت نتایج اقدامات

هر فردی که می خواهد به خارج از کشور برای کار و یا اقامت سفر نماید، مملو از استرس و هیجان است. شرایط سختی دارد. ما وضعیت و فشار روانی وارد بر موکلین خود را درک می کنیم، اما عجله نمی کنیم. سعی ما بر این است با صبوری و بدوذر از هیجان و اشتباه در سریعترین زمان ممکن، به نتایج خود دست یابیم.

3

ارتقاء مستمر روندها

بی شک ما در دنیایی متغیر زندگی می کنیم. لازمه فعالیت در فضای بین المللی بروز رسانی مستمر در روندها و ابزارها برای رسیدن به نتیجه مطلوب می باشد. سازمان های مهاجرتی در کشورهای مختلف نیز براساس نیازها و سیاست های پذیرش مراجعین هر لحظه خود را بروز می کنند. سعی ما بر این است که مستمر و دقیق روندها و اطلاعات خود را بروز کنیم.

تیم متخصصین ما

کار برای اقامت و ویزا در هر نظام حقوق، دهه ها مورد توجه جامعه جهانی بوده است. تیم پرواز آماده شده است برای کمک به شما، تا بتوانید آسانتر به اهدافتان برسید. شما می توانید به ما اتکاء کنید.

مشاورین ما

مباحث مربوط به ویزا و مهاجرت از اهمیت فراوانی برخوردار است. به همین جهت در کنار تیم وکلا و کارشناسان متخصص در امور مختلف از مشاوره حرفه ای ها بهره مند هستیم. ما سعی نموده ایم که ضریب خطا را در مورد موکلین خود به حداقل برسانیم.

راهبری تیم اجرا

یکی از دغدغه های مراجعین مراکز کاریابی بین المللی و دفاتر مهاجرتی اسن است که پس از عقد قرارداد پرونده های مراجعین رها می گردد. آن ها نمی توانند با شفافیت روند اجرایی پرونده خود را مشاهده نمایند. ما این نگرانی را رفع نموده ایم.

همکارانی که به پرواز اعتماد دارند

جناب آقای مهرداد ریاحی

مدیر کاریابی بین المللی مهرکام

تکمیل می گردد

سرکار خانم اعظم جعفری

وکیل مهاجرت و عضو سازمان مارا

تکمیل می گردد

جناب آقای دامون آرین

سلکت ویزا، مدیر و وکیل مهارجت

تکمیل می گردد

تکمیل می گردد

جناب آقای امینی

مدیر کاریابی بین المللی نیلگام

تکمیل می گردد

سرکار خانم پورمرادیان

مدیرکاریابی بین المللی ایده سازان برتر فردا

تکمیل می گردد

مسیر موفقیت

آماده اید برای رسیدن به آن بالاها؛ با ما همراه شوید

گروه کاریابی بین المللی پرواز سعی نموده است تا برای شما متفاوت باشد. پرواز بر این باور است که همه شما متفاوتید. شما فرصتی برای زندگی و پیشرفتی هستید. نه تنها ما، بلکه ایران به همه شما می نازد. 

© 2024 Lunno. All Rights Reserved.

مشاوره تخصصی مهاجرت

فهرست مطالب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها