مهاجرت کابینت ساز

مشاغل استرالیا

ویزاهای مهاجرت کابینت ساز به استرالیا

ویزای ۱۸۹ استرالیا

است. دریافت این ویزا نیازی به کارفرما یا اسپانسر ندارد. در ویزای ساب کلاس 189 به فاکتورهایی همچون؛ دانش زبان، سن، مدرک تحصیلی و سابقه متقاضی امتیاز مشخصی داده می‌شود. حداقل امتیاز برای اخذ این ویزا، ۶۵ است. از آنجایی که در ویزای ۱۸۹ محدودیت منطقه‌ای و شرط کار کردن وجود ندارد، می‌توانیم بگوییم که این ویزا بهترین مدل دریافت اقامت دایم  است.

ویزای ۱۹۰ استرالیا

ویزای ۱۹۰ استرالیا جزو ویزای اقامت دایم استرالیا محسوب می‌شود. این ویزا از طریق سیستم امتیازبندی مهاجرت به استرالیا دریافت می‌شود. نکته قابل‌ذکر در خصوص این نوع ویزا این است که احتیاجی به کارفرما نیست و فرد می‌تواند از داخل یا خارج استرالیا اقدام کند.

  • با این ویزا  امکان زندگی، کار و سفر در استرالیا را دارید

  • اشتغال به تحصیل و استفاده از خدمات بیمه درمانی و آموزشی را دارید

  • امکان همراهی همسر و فرزندان به استرالیارا دارید

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با  کارشناسان گروه بین المللی پرواز از طریق درگاه های ارتباطی و یا شبکه های مجازی در ارتباط باشید. متخصصین ما با ارزیابی سوابق تحصیلی، مهارت ها و تجربه کاری شما، احتمال پذیرش درخواست شما از سوی کارفرما را بررسی و در سریعترین زمان ممکن برای شما اقدام خواهند نمود.

ویزای ۴۹۱ استرالیا

ویزای ۴۹۱ جدیدترین ویزایی است که توسط اداره مهاجرت استرالیا و با هدف جذب نیروهای کار ماهر اعطاء می‌شود. این ویزا جای ویزای  ۴۸۹ را گرفته است. دولت استرالیا به‌منظور توسعه مناطق کم‌جمعیت و جلوگیری از تراکم نیروی کار مهاجر در شهرهای بزرگ استرالیا اقدام به راه‌اندازی چنین طرحی را کرده است.

برای اخذ ویزای ۴۹۱ استرالیا کسب حداقل ۵۰ امتیاز خالص در سیستم امتیاز بندی استرالیا الزامی است. البته ۵۰، امتیاز کف است و شما با ۱۵ امتیاز کمکی می‌توانید خودتان را به ۶۵ امتیاز برسانید. ممکن است با همین امتیاز شرایط را داشته باشید و همچنین ممکن است نیاز به امتیازات بالاتری جهت رقابت باشد.

ویژگی‌ها و شرایط ویزای ۴۹۱ استرالیا
  • امکان اقامت موقت ۵ ساله در مناطق ریجنال یا کم‌جمعیت استرالیا
  • حداقل ۳ سال کار و زندگی در یکی از مناطق کم‌جمعیت از اقامت ۵ ساله
  • حداقل درآمد سالانه ۵۳۹۰۰$
  • امکان اقدام برای اقامت دائم بعد از سه سال
  • اقدام برای شهروندی یک سال بعد از دریافت اقامت

اگر قصد آشنایی بیشتر با هر یک از شرایط مذکور را دارید می توانید از خدمات حضوری و آن لاین گروه کارشناسان پرواز استفاده نمایید. این گروه امکان بهره مندی متقاضیان عزیز از خدمات مشاوره ای رایگان خود را به صورت آن لاین (برخط) از سراسر ایران و یا خارج از ایران را فراهم نموده است. برای این کار فقط کافی است از طریق درگاههای ارتباطی معرفی شده در ذیل صفحه با همکاران ما در تماس باشید، تا در حداقل زمان ممکن اطلاعات دقیق، صحیح و لازم در اختیار شما قرار گیرد. 

امتیازبندی فاکتورهای ارزیابی در حرفه کابینت‌ سازی

سن 18-25                        25 امتیاز

سن 25-32                         30 امتیاز

سن 33-39                         25 امتیاز

سن 40-44                         15 امتیاز

تجربه کاری 3-5 سال             5 امتیاز

تجربه کاری5-8 سال              10امتیاز

تجربه کاری  8 سال به بالا      15 امتیاز.

برای یکسال آینده، برای مهاجرت استرالیا نسبت به سال گذشته، با افزایش ظرفیت بویژه در مورد ویزاهای کار و مهارت مواجه هستیم. همچنان ما با برنامه مهاجرتی سنگینی در حدود ۱۹۰ هزار برای پروسه ویزاهای اقامت دائم استرالیا روبرو خواهیم بود. برنامه اعلامی از سوی دولت استرالیا در این زمینه برنامه بزرگی است.

گرایش های شغلی روانشناس در مهاجرت به استرالیا

متقاضیان برای یافتن شغل در استرالیا و یا حتی پذیرش تحصیلی در استرالیا در رشته روانشناسی به استرالیا با توجه با دارا بودن در گرایش های مختلف، می توانند در این کشور فعالیت کنند. به طور کلی فرصت های شغلی موجود در استرالیا در حوزه روانشناسی در سه زمینه تحقیق و آموزش علمی، بخش خدمات و بخش درمان پیش بینی شده است. برخی از گرایش های شغلی رشته روانشناسی در استرالیا عبارت است از:

  • روانشناسی بالینی: تشخیص، بررسی، درمان اختلالات ذهنی، رفتاری و احساسی
  • روانشناسی تربیتی: بررسی آموزش و یادگیری
  • روانشناسی شناختی: بررسی و مطالعه افکار، ذهنیات و خاطرات افراد
  • روانشناسی تجربی: مطالعه واکنش انسان ها و حیوانات به محیط
  • روانشناسی سلامت: بررسی و مطالعه دلایل بیماری و روش های کنترل بیماری
  • روانشناسی ورزشی: بررسی روش های افزایش تمرکز، انگیزه و روحیه ورزشکاران
  • روانشناسی مدرسه: مشاوره با دانش آموزان و اولیا و کادر مدرسه و بررسی مشکلات یادگیری و تربیتی
  • روانشناسی مشاوره: بررسی مشکلات دانش آموزان در مدارس و بیماران در بیمارستان ها
  • روانشناسی عصب شناسی: بررسی و مطالعه ارتباط بین سیستم های مغزی و رفتار افراد

وش های مهاجرت به استرالیا برای روانشناس

فارغ التحصیلان رشته روانشناسی دانشگاه های خارج از استرالیا می توانند برای مهاجرت شغلی به استرالیا از طریق برنامه مهاجرتی اسکیل ورکر Skilled Worker استرالیا اقدام کنند. متقاضیان با اخذ ویزای استرالیا در ساب کلاس Sub Class 189 و ویزای استرالیا در ساب کلاس Sub Class 190 از زیرمجموعه های ویزای اسکیل ورکر می توانند برای مهاجرت به استرالیا درخواست دهند.

علاوه بر این، روانشناسان می توانند با دریافت پیشنهاد کاری Job Offer از کارفرماهای استرالیایی در این کشور به کار و طبابت بپردازند. از جمله روش های مهاجرت روانشناسان به استرالیا ویزاهای Sub Class زیر را می توان نام برد:

مشاوره تخصصی مهاجرت

فهرست مطالب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها