مهاجرت متخصص علوم آزمایشگاهی

معادل‌سازی مدرک علوم آزمایشگاهی برای مهاجرت به استرالیا

در صورت تمایل به مهاجرت به استرالیا و اخذ مجوز کار در رشته علوم آزمایشگاهی، شما نیاز به معادل‌سازی مدرک تحصیلی دارید. برای این منظور، می‌بایست به یک شورای تخصصی معتبر در استرالیا مراجعه کرده و مدارک خود را ارائه نمایید تا بررسی و اعتبارسنجی شوند. در این فرآیند بهتر است که مدارک تحصیلی، صفحه اول پاسپورت، رزومه و تجربیات کاری خود را به همراه داشته باشید. بعد از بررسی مدارک، شورای تخصصی نتیجه‌ای راجع به اعتبار مدرک شما به شما اطلاع می‌دهد. در صورت تایید مدرک، می‌توانید از آن به عنوان یکی از شرایط لازم برای اخذ مجوز کار در استرالیا استفاده نمایید.

رشته علوم آزمایشگاهی معمولا به دو نوع MLT و MLS تقسیم می‌شود. افرادی که بخواهند مدرک MLT (تکنسین علوم آزمایشگاهی) را دریافت کنند باید ابتدا از مقطع کاردانی فارغ‌التحصیل شوند. سپس این افراد در صورت تمایل وارد مقطع کارشناسی می‌شوند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با  کارشناسان گروه بین المللی پرواز از طریق درگاه های ارتباطی و یا شبکه های مجازی در ارتباط باشید. متخصصین ما با ارزیابی سوابق تحصیلی، مهارت ها و تجربه کاری شما، احتمال پذیرش درخواست شما از سوی کارفرما را بررسی و در سریعترین زمان ممکن برای شما اقدام خواهند نمود.

اگر این افراد خارج از استرالیا مدرک خود را دریافت کرده‌ باشند باید آن را در استرالیا معادل‌سازی کنند. برای شرکت در دورۀ MLT می‌توانند به موسسه فنی و حرفه‌ای استرالیا (VET) مراجعه کنند و در مقطع کاردانی دانش‌آموخته شوند.

این افراد می‌توانند در بخش‌های خصوصی و عمومی کار کنند و زیر دست محققان علوم آزمایشگاهی به کار خود ادامه می‌دهند. با این‌حال، اگر بخواهید در رشته علوم آزمایشگاهی کارشناس یا متخصص شوید باید رشته MLS را انتخاب کنید.

MLS یا Medical Lab Science (محقق علوم آزمایشگاهی) دوره شش‌ساله دارد. این رشته در مقایسه با تکنسین علوم آزمایشگاهی، موقعیت اجتماعی بالا‌تری دارد و درآمد آن نیز بیشتر است.

اگر قصد آشنایی بیشتر با هر یک از شرایط مذکور را دارید می توانید از خدمات حضوری و آن لاین گروه کارشناسان پرواز استفاده نمایید. این گروه امکان بهره مندی متقاضیان عزیز از خدمات مشاوره ای رایگان خود را به صورت آن لاین (برخط) از سراسر ایران و یا خارج از ایران را فراهم نموده است. برای این کار فقط کافی است از طریق درگاههای ارتباطی معرفی شده در ذیل صفحه با همکاران ما در تماس باشید، تا در حداقل زمان ممکن اطلاعات دقیق، صحیح و لازم در اختیار شما قرار گیرد. 

همانظوری که در مقالات قبلی توضیح داده شده است، یکی از مشاغل مورد نیاز در شهرهای مختلف استرالیا، کارشناس علوم آزمایشگاهی است. برای کار در این رشته، باید مدارک تحصیلی و کار متقاضی مهاجرت به استرالیا ارزیابی و معادل سازی شد. برای تحقق این موضوع، مدارک زیر لازم است:‌

  1. مدرک تحصیلی
  2. ارائه ریز نمرات به زبان انگلیسی
  3. کپی صفحه اول گذرنامه
  4. تکمیل فرم ارزیابی
  5. مدرک زبان آیلتس با نمره ۷ یا معادل آن مانند تافل

برای اطلاع بیشتر در مورد نجوه اقامت و کار متخصصین و فارغ التحصیلان علوم آزمایشگاهی در استرالیا به کارشناسان گروه بین المللی پرواز در تماس باشید.

برای یافتن راهی مطمئن، دقیق و سریع در مهاجرت به استرالیا، از مشاوره رایگان کارشناسان پرواز بهره مند شوید. گروه کارشناسان پرواز، برای اطلاع مشتریان خود از شرایط مهاجرت به استرالیا، زندگی در استرالیا،و حتی یافتن شغل در استرالیا، خدمات مشاوره ای رایگان با امکان ارتباط مستقیم بین شما و وکلای رسمی سازمان مارا را فراهم خواهند نمود.متقاضایان مهاجرت به استرالیا و کارجویان شغل در استرالیا می توانند بدون حضور در دفتر گروه بین المللی پرواز، از سراسر ایران و حتی خارج از ایران، برای اطلاع از شرایط مهاجرت به استرالیا و بهره مندی از مشاوره آن لاین (برخط) و رایگان با ما در تماس باشند.

برای نیل به منظور مهاجرت به استرالیا و اطلاع از شرایط زندگی در استرالیا و یافتین شغل در استرالیا، بهترین روش‌، استفاده از اطلاعاتی است که در سایت‌های دولتی کشور استرالیا منتشر شده و یا مطالعه مقالاتی است که از سوی همکاران ما تهیه و در سایت قرار داده شده است. گروه کاریابی پرواز توانسته است با دریافت مشاوره و نظرات کادری مجرب، راه هموار و امنی را برای متقاضیان و کارجویان زندگی در استرالیا و مهاجرت به استرالیا فراهم نموده و درمسیر آینده آن ها را هموار سازد.

مشاوره تخصصی مهاجرت

فهرست مطالب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها