مهاجرت فیزیوتراپ

فیزیوتراپ و مهاجرت به استرالیا

فیزیوتراپی یک حرفه پزشکی است که به افراد کمک می کند تا با استفاده از تمرینات و درمان های فیزیکی، درمان و بهبودی پیدا کنند. در استرالیا، فیزیوتراپی یک حرفه محبوب و مورد توجه است. فیزیوتراپی در بیمارستان ها، مراکز بهداشت و درمان، مراکز ورزشی و حتی در منازل افراد انجام می شود. برای تبدیل شدن به یک فیزیوتراپیست در استرالیا، باید دوره های تحصیلی مشخص شده را به پایان برسانید.

با توجه به نیاز استرالیا به نیروی کار ماهر در رشته فیزیوتراپی، این شغل فرصت شغلی خوبی برای مهاجران است که مهارت های ارتباطی عالی، فداکاری و صبر و شکیبایی دارند. در دوره فم آوری و تکنولوژی های نوین، مشکلات فراوانی در زمینه ناتوانی و معلولیت در جوامع مختلف مشاهده می شود که استرالیا و شهروندان آن از آن ها مستثنى نمی باشند. به همین دلیل، استرالیا به دنبال فیزیوتراپیست های ماهر و با تجربه است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با  کارشناسان گروه بین المللی پرواز از طریق درگاه های ارتباطی و یا شبکه های مجازی در ارتباط باشید. متخصصین ما با ارزیابی سوابق تحصیلی، مهارت ها و تجربه کاری شما، احتمال پذیرش درخواست شما از سوی کارفرما را بررسی و در سریعترین زمان ممکن برای شما اقدام خواهند نمود.

شغل فیزیوتراپی همواره در بازار استرالیا مورد تقاضا بوده است. بنابراین برای مهاجران کاری فرصت شغلی خوبی ایجاد می کند. استرالیا به دلایل فراوانی یکی از برترین گزینه های مهاجرت کاری برای فیزیوتراپیست ها محسوب می شود. عواملی مانند کیفیت زندگی، استانداردهای زندگی، نرخ بیکاری پایین، آزادی های مدنی و اجتماعی، ثبات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی، تجهیزات دارای کیفیت بالا برای زندگی و فرصت شغلی در حوزه فیزیوتراپی و حقوق بالا در مقایسه با دیگر کشورها، از دلایل مهاجرت کاری به استرالیا هستند. در حوزه فیزیوتراپی، کار بدون هیچ محدودیتی با اخذ مجوز اقامت، خدمات پزشکی رایگان، دریافت حقوق بیکاری در صورت بیکاری پس از ۲ سال و تحصیل رایگان برای فرزندان نیز فراهم است.

استرالیا به دلیل نیاز زیاد به نیروی کار متخصص در حوزه فیزیوتراپی، یکی از بهترین کشورهای جهان برای کار فیزیوتراپیست ها محسوب می شود. وجود فرصت های شغلی بالا و سطح حقوق و درآمد مناسب، از دلایل جذابیت این شغل در استرالیا هستند. پس از سال ۲۰۱۷ با پیشرفت های قابل توجه در رشته فیزیوتراپی، بازار کار و چشم انداز شغلی این رشته در استرالیا بسیار امیدوارکننده تر شده است.

متقاضیان و کارجویان با تحصیلات دانشگاهی و تجربه لازم در رشته فیزیوتراپی و تخصص های مختلف، می توانند با کارشناسان گروه پرواز تماس بگیرند تا در خصوص مهاجرت به استرالیا مشاوره دریافت کنند. از طریق درگاه های ارتباطی ما، اطلاعات دقیق، صحیح و مناسب برای شما در دسترس خواهد بود.

مشاوره با کارشناسان گروه پرواز، به شما کمک می کند تا بهترین و کم هزینه ترین راه برای رسیدن به اهداف خود را پیدا کنید. راه های ارتباطی با کارشناسان گروه بین المللی پرواز در ذیل این صفحه و یا بخش تماس با ما قابل دسترسی هستند. شما می توانید بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفتر گروه بین المللی پرواز، از خدمات آنلاین و مشاوره با وکلای رسمی سازمان در استرالیا بهره مند شوید.

اگر قصد آشنایی بیشتر با هر یک از شرایط مذکور را دارید می توانید از خدمات حضوری و آن لاین گروه کارشناسان پرواز استفاده نمایید. این گروه امکان بهره مندی متقاضیان عزیز از خدمات مشاوره ای رایگان خود را به صورت آن لاین (برخط) از سراسر ایران و یا خارج از ایران را فراهم نموده است. برای این کار فقط کافی است از طریق درگاههای ارتباطی معرفی شده در ذیل صفحه با همکاران ما در تماس باشید، تا در حداقل زمان ممکن اطلاعات دقیق، صحیح و لازم در اختیار شما قرار گیرد. 

شرح وظایف فیزیوتراپیست ها

با توجه به اینکه شغل فیزیوتراپیست در لیست شغل‌های مورد نیاز برای مهاجرت به استرالیا قرار دارد، برای افزایش احتمال قبولی در این بخش، می‌توانید در رزومه و درخواست کار خود، به شرح وظایف شغل فیزیوتراپی به صورت دقیق و با استفاده از کلمات کلیدی مناسب توجه کنید.

 همچنین، درج تحصیلات و تجربیات خود در حوزه فیزیوتراپی در رزومه و درخواست کار، می‌تواند به شما کمک کند تا به عنوان یک کاندیدای قابل قبول برای مهاجرت و استخدام در استرالیا در نظر گرفته شوید.

برای یافتن راهی مطمئن، دقیق و سریع در مهاجرت به استرالیا، از مشاوره رایگان کارشناسان پرواز بهره مند شوید. گروه کارشناسان پرواز، برای اطلاع مشتریان خود از شرایط مهاجرت به استرالیا، زندگی در استرالیا،و حتی یافتن شغل در استرالیا، خدمات مشاوره ای رایگان با امکان ارتباط مستقیم بین شما و وکلای رسمی سازمان مارا را فراهم خواهند نمود.متقاضایان مهاجرت به استرالیا و کارجویان شغل در استرالیا می توانند بدون حضور در دفتر گروه بین المللی پرواز، از سراسر ایران و حتی خارج از ایران، برای اطلاع از شرایط مهاجرت به استرالیا و بهره مندی از مشاوره آن لاین (برخط) و رایگان با ما در تماس باشند.

سرفصل های این وظایف عبارتند از:

  • انجام تست های توانایی عضلانی، عصبی، مفصلی و اقدامات لازم برای شناسایی و ارزیابی مشکلات فیزیکی بیماران
  • طراحی برنامه های درمانی برای رفع مشکلات بیماران،
  • درمان بیماران برای کاهش درد، بهبود گردش خون، تقویت عضلات، بهبود عملکرد های قلبی، قفسه سینه، قلبی عروقی و تنفسی، برگرداندن تحرک مفاصل و بهبود تعادل و هماهنگی،
  • استفاده از خواص درمانی ورزش،گرما، سرما، ماساژ، آب درمانی، الکتروتراپی، اشعه ماوراء بنفش و مادون قرمز و انجام سونوگرافی در درمان بیماران،
  • بررسی و نظارت مستمر، ارزیابی برنامه ها و درمان ها،
  • مشاوره با سایر متخصصان حوزه بهداشت و سلامت در صورت نیاز در مورد مشکلات، نیاز ها و روند بهبود بیماران
  • آموزش به بیماران و خانواده های آنها در مورد اقداماتی که باید در خانه ادامه یابد،
  • توسعه و اجرای برنامه های غربالگری و ارتقای سلامت پیشگیرانه،
  • ثبت درمان های اجام شده و پاسخ ها و روند بهبود و پیشرفت بیماران.

تخصص ها

شغل فیزیوتراپی همانند تمامی مشاغل دارای حوزه های تخصصی مختلفی می باشد. تخصص هایی که برای یک شخص فیزیوتراپیست قابل جمع نمودن نیست. اما داشت یک یا تعدادی از آن ها در موفقیت پرونده مهاجرتی فرد متقاضی موثر است. این حوزه های عبارتند از:‌

  • فیزیو تراپی در آب،
  • فیزیو تراپی قلب و توراسبیک،
  • فیزیو تراپی کنترل بی اختیاری مثانه و سلامت بانوان،
  • .فیزیو تراپی عضلانی اسکلتی،
  • فیزیو تراپی مغز و أعصاب،
  • فیزیو تراپی بهداشت مشاغل،
  • فیزیو تراپی أطفال،
  • فیزیو تراپی ورزشی،
  • فیزیو تراپی افراد سالخورده و کهنسال،
  • فیزیو تراپی مائوری بومیان نیوزیلند.
  • روانشناسی بالینی: تشخیص، بررسی، درمان اختلالات ذهنی، رفتاری و احساسی
  • روانشناسی تربیتی: بررسی آموزش و یادگیری
  • روانشناسی شناختی: بررسی و مطالعه افکار، ذهنیات و خاطرات افراد
  • روانشناسی تجربی: مطالعه واکنش انسان ها و حیوانات به محیط

فیزیوتراپیست ها، کار در استرالیا و روش های مختلف درمانی

 

برای مهاجرت به استرالیا به عنوان فیزیوتراپیست، باید دانش و تجربه کافی در کنترل و درمان آسیب‌های فیزیکی و جسمی بیماران با استفاده از روش‌های مختلف را داشته باشید. همچنین، باید توانایی استفاده از تجهیزات تخصصی برای درمان بیمارانی که از اختلالات حرکتی رنج می‌برند را نیز داشته باشید.

برای تمام شغل های حوزه پزشکی، نظام ثبت نام حرفه ای (AHPRA) مسئولیت نظارت دارد. بعد از گذراندن دوره های تحصیلی، فارغ التحصیلان باید آزمون نظام ملی پزشکی را با موفقیت پشت سر بگذارند. با توجه به رشد جمعیت و افزایش آگاهی افراد در مورد بهداشت و سلامت، شغل فیزیوتراپی در استرالیا احتمالاً همچنان یک شغل مورد توجه خواهد بود.

  • روانشناسی سلامت: بررسی و مطالعه دلایل بیماری و روش های کنترل بیماری
  • روانشناسی ورزشی: بررسی روش های افزایش تمرکز، انگیزه و روحیه ورزشکاران
  • روانشناسی مدرسه: مشاوره با دانش آموزان و اولیا و کادر مدرسه و بررسی مشکلات یادگیری و تربیتی
  • روانشناسی مشاوره: بررسی مشکلات دانش آموزان در مدارس و بیماران در بیمارستان ها
  • روانشناسی عصب شناسی: بررسی و مطالعه ارتباط بین سیستم های مغزی و رفتار افراد

برخی از روش های درمانی فیزیوتراپیست ها عبارت است از:

الکتروتراپی: امواج مافوق صوت، لیزر و تحریک الکتریکی سطح پوست،

هیدروتراپی: آب درمانی و روش ورزش درست در آب،

اولتراسوند تراپی: امواج مافوق صوت بر بافت های نرم و عمیق پوست،

لیزر درمانی: روش غیرتهاجمی و نفوذ نور با طول موج مشخص به بافت،

کایروپراکتیک: درمان های دستی و حرکات اصلاحی،

ماساژ درمانی: ماساژ اصولی و فشار بر نقاط ماساژ بدن 

مهارت کار با دستگاه ها و ابزارهای اصلاح کننده حرکت و یا کاهش دهنده دردهای جسمی، بی تردید از دیگر مهارت هایی است که یک فیزیوتراپیست از آن برای انجام وظایف خود بهره می برد. به عنوان نمونه می توان از مهارت کار با تجهیزات مکانیکی، آب، نور، پرتوهای UV، پرتوهای مادون قرمز، جریان های الکتریکی و فرکانس های فراصوتی نام برد.

مهاجرت به استرالیا برای فیزیوتراپیست

رشته روانشناسی بالینی در هر حوزه شغلی، افراد بیشتری را مشغول کار در حوزه روانشناسی می کند. بر این اساس تقاضای شغلی برای رشته روانشناسی بالینی و روانشناسی مشاوره در استرالیا از دیگر گرایش های شغلی رشته روانشناسی بیشتر است. فارغ التحصیلان رشته روانشناسی بالینی در استرالیا به تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری های روحی و روانی و اختلالات روانی می پردازند. روانشناسان بالینی در حوزه های گسترده ای همچون کلینیک های بیماری های روحی و روانی، بیمارستان ها و بخش خصوصی در استرالیا می توانند مشغول کار شوند.

برای مهاجرت به استرالیا به عنوان فیزیوتراپیست، راه های مختلفی وجود دارد. در ادامه به برخی از این راه ها اشاره می کنیم:

برنامه های مهاجرتی: استرالیا برنامه های مختلفی برای مهاجرت فیزیوتراپیست ها دارد، از جمله برنامه های SkillSelect و Employer Nomination Scheme. برای شرکت در این برنامه ها، باید دارای مدارک و مهارت های لازم باشید.

ویزای کار: اگر یک شرکت استرالیایی شما را برای کار به عنوان فیزیوتراپیست دعوت کند، می توانید برای دریافت ویزای کار به استرالیا سفر کنید.

برنامه های تحصیلی: اگر شما تمایل دارید تا در استرالیا تحصیل کنید، می توانید در رشته فیزیوتراپی تحصیل کنید و پس از فارغ التحصیلی، برای کار به عنوان فیزیوتراپیست در استرالیا اقدام کنید.

به هرحال، برای مهاجرت به استرالیا به عنوان فیزیوتراپیست، باید دارای مدارک و مهارت های لازم باشید و راه های مختلف را برای مهاجرت به دقت بررسی کنید.

 

فیزیوتراپیست ها با دارا بودن مدرک تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در رشته فیزیوتراپی می توانند برای مهاجرت شغلی به استرالیا اقدام نمایند. برای مهاجرت کاری به استرالیا، فیزیوتراپیست ها باید دارای حداقل مدرک فیزیوتراپی و سوابق کاری مرتبط باشند. همچنین، برای مهاجرت به عنوان فیزیوتراپیست، باید مدرک تحصیلی خود را از دانشگاه هایی اخذ نموده باشید که مورد تایید دولت استرالیا باشند. برای مهاجرت به استرالیا به عنوان فیزیوتراپیست، می توانید از راه های مختلفی استفاده کنید، از جمله برنامه های مهاجرتی، ویزای کار و برنامه های تحصیلی. برای درخواست ویزای کار یا شرکت در برنامه های مهاجرتی، باید دارای مدارک و مهارت های لازم باشید. همچنین، در صورت تمایل به تحصیل در استرالیا، می توانید در رشته فیزیوتراپی تحصیل کنید و پس از فارغ التحصیلی، برای کار به عنوان فیزیوتراپیست در استرالیا اقدام کنید.

در این صورت است که وی واجد شرایط مهاجرت کاری به این کشور شناخته خواهد شد. به همین جهت با دو فرض روبرو خواهیم بود:

  • اگر فیزیوتراپیست مدرک خود را از دانشگاه های استرالیا اخذ نموده باشد، متقاضی نیاز به ارزیابی مدارک ندارد و می تواند برای اخذ اقامت و کار در استرالیا اقدام کند.
  • فیزیوتراپیست هایی که مدرک خود را از دانشگاه های خارج از استرالیا اخذ نموده اند، در مرحله اول باید مدارک تحصیلی خود را به سازمان ارزیابی مدارک ارائه دهند تا تاییدیه های لازم را دریافت نمایند در این صورت است که می تواند از این شغل برای مهاجرت استفاده نمایند.

متقاضیان برای مهاجرت کاری به استرالیا در حوزه رشته فیزیوتراپی باید در جدول امتیازبندی مشاغل مهارتی اسکیل ورکر Skilled Worker  امتیازهای لازم را کسب نمایند. معیارهای جدول امتیازبندی استرالیا بر اساس سن مناسب، دارا بودن مدرک زبان انگلیسی، دارا بودن سوابق کاری حرفه ای و سن مناسب تعیین شده است. 

دارا بودن سوابق کاری در 10 سال گذشته در داخل و خارج استرالیا، دارا بودن مدرک تحصیلی فیزیوتراپی، دارا بودن سن مناسب و دارا بودن همسر و همچنین دارا بودن مدرک زبان انگلیسی مورد تایید استرالیا از جمله شرایط مهاجرت فیزیوتراپیست ها به استرالیا است.

به طور کلی، برای مهاجرت به عنوان فیزیوتراپیست به استرالیا، باید مطابق با شرایط و الزامات مهاجرت کاری به استرالیا عمل کنید و نمرات لازم را در جدول امتیازبندی مشاغل مهارتی اسکیل ورکر Skilled Worker کسب کنید.

بنابراین، فیزیوتراپیست ها برای مهاجرت شغلی به استرالیا باید دارای حداقل مدرک کارشناسی فیزیوتراپی از دانشگاه های استرالیا و یا دانشگاه های مورد تایید استرالیا باشند. یکی از مهم ترین مدارک لازم برای مهاجرت شغلی به استرالیا دارا بودن سوابق کاری در حوزه رشته تحصیلی فیزیوتراپی می باشد.

برای مهاجرت به عنوان فیزیوتراپیست به استرالیا، باید دارای حداقل مدرک کارشناسی فیزیوتراپی از دانشگاه های استرالیا و یا دانشگاه های مورد تایید استرالیا باشید. یکی از مهم ترین مدارک لازم برای مهاجرت شغلی به استرالیا دارا بودن سوابق کاری در حوزه رشته تحصیلی فیزیوتراپی می باشد. همچنین، برای مهاجرت به عنوان فیزیوتراپیست، باید دارای سوابق کاری در 10 سال گذشته در داخل و خارج استرالیا باشید.

به طور کلی، برای مهاجرت به عنوان فیزیوتراپیست به استرالیا، باید مطابق با شرایط و الزامات مهاجرت کاری به استرالیا عمل کنید و نمرات لازم را در جدول امتیازبندی مشاغل مهارتی اسکیل ورکر Skilled Worker کسب کنید. در این راستا، می توانید از خدمات مشاوره رایگان کارشناسان پرواز بهره مند شوید. گروه کارشناسان پرواز خدمات مشاوره ای رایگان و امکان ارتباط مستقیم با وکلای رسمی سازمان مارا را برای شما فراهم نموده اند.

معادل سازی مدرک فیزیوتراپ

برای مهاجرت به عنوان فیزیوتراپیست به استرالیا، متقاضیان باید معادل سازی مدارک تحصیلی خود را از طریق سازمان ارزیابی مدارک تحصیلی فیزیوتراپی انجام دهند. برای این منظور، سازمان ارزیابی مدارک تحصیلی فیزیوتراپیست ها آزمون های علمی و علمی را برگزار می کند تا مدارک تحصیلی و سوابق کاری متقاضیان را تایید کند. با تایید سازمان، متقاضیان می توانند برای اخذ ویزای استرالیا اقدام کنند. البته در صورت فارغ التحصیل شدن از دانشگاه های معتبر استرالیا در رشته فیزیوتراپی، نیاز به تایید مدارک تحصیلی نخواهید داشت.

الزامی بودن مدرک دانشگاهی برای کار در استرالیا

به طور کلی برای مهاجرت شغلی و کار و اشتغال در حوزه فیزیوتراپی دارا بودن مدرک دانشگاهی در مقطع کارشناسی به بالا الزامی است، چرا که کارفرماهای استرالیایی برای استخدام نیروی کاری در این حوزه، اولویت را به کسانی می دهند که دارای مدرک دانشگاهی باشند. اما برخی از موسسه های آموزشی در استرالیا همانند TAFE  دوره های دیپلم مدیریت در رشته هایی مانند فیزیوتراپی را نیز برگزار می نمایند که مورد پذیرش کارفرماهای استرالیایی قرار دارد.

مزایای مهاجرت فیزیوتراپیست ها به استرالیا

با توجه به نیاز شدید کشور استرالیا به نیروی کار متخصص و باتجربه در حوزه فیزیوتراپی و پایین بودن نرخ بیکاری، فیزیوتراپیست هایی که به این کشور مهاجرت می کنند، از مزایای فراوانی مانند کار و اشتغال در یکی از برترین کشورهای جهان و بهره مندی از شرایط زندگی بهتر برخوردار می شوند. دولت استرالیا با تمرکز بر توانایی و تخصص کاری فیزیوتراپیست ها و بدون توجه به ملیت و نژاد آن ها، فرصت را برای جبران کمبود نیروی متخصص کاری در حوزه فیزیوتراپی به دست می آورد.


در این مقاله، شرایط مهاجرت فیزیوتراپیست ها به استرالیا بررسی شده است. برای مهاجرت شغلی به استرالیا، متقاضیان باید دارای مدرک تحصیلی مرتبط، سوابق کاری و حرفه ای و سن مناسب باشند. همچنین، کسب امتیازهای لازم در جدول امتیازبندی اسکیل ورکر استرالیا از مهم ترین موارد برای مهاجرت فیزیوتراپیست ها به استرالیا است.

متقاضیان و کارجویان با تحصیلات دانشگاهی و تجربه لازم در رشته فیزیوتراپی و تخصص های مختلف آن، می توانند با کارشناسان گروه پرواز تماس گیرند. درگاه های ارتباطی گروه پرواز اطلاعات دقیق، صحیح و مناسب را به شما ارائه می دهند. مشاوره با کارشناسان گروه پرواز، شما را در یافتن بهترین و کم هزینه ترین راه برای رسیدن به اهداف خود یاری می کند. در بخش تماس با ما، راه های ارتباطی شما با کارشناسان گروه بین المللی پرواز قرار داده شده است. شما می توانید بدون مراجعه به دفتر گروه بین المللی پرواز، از خدمات برخط و مشاوره با وکلا رسمی سازمان در استرالیا بهره مند شوید.

اگر قصد آشنایی بیشتر با هر یک از شرایط مذکور را دارید می توانید از خدمات حضوری و آن لاین گروه کارشناسان پرواز استفاده نمایید. این گروه امکان بهره مندی متقاضیان عزیز از خدمات مشاوره ای رایگان خود را به صورت آن لاین (برخط) از سراسر ایران و یا خارج از ایران را فراهم نموده است. برای این کار فقط کافی است از طریق درگاههای ارتباطی معرفی شده در ذیل صفحه با همکاران ما در تماس باشید، تا در حداقل زمان ممکن اطلاعات دقیق، صحیح و لازم در اختیار شما قرار گیرد. 

در ادامه به ارائه برخی از مهم ترین مزایای مهاجرت فیزیوتراپیست ها به استرالیا می پردازیم:

  • امکان اخذ اقامت دائم و تابعیت و شهروندی استرالیا با کار و اشتغال مداوم
  • امکان سرمایه گذاری و خرید خانه و ملک در کشور استرالیا
  • زندگی در کشوری با جامعه صبور و بافرهنگ و سازگار با مهاجران
  • تنوع فرهنگی جامعه و زندگی در صلح و دوستی با مهاجران
  • امکان اخذ پاسپورت استرالیا پس از اخذ شهروندی
  • امکان اخذ ویزای توریستی کشورهای اروپایی و کانادا
  • امکان اخذ ویزای همراه و اقامت استرالیا برای همسر و فرزندان
  • امکان دریافت تابعیت برای کودک متولد شده در استرالیا
  • دارا بودن رتبه 7 در جهان در شاخص عملکرد آموزشی دانش آموزان مهاجر
  • امکان برخورداری از همه مزایا و حق و حقوق شهروندی استرالیا
  • اخذ کمک هزینه برای تامین هزینه های زندگی فرزندان
  • امکان خرید خانه با وام ۴ درصد و پرداخت اقساط طی ۳۰ سال
  • قانونمند بودن کشور، کم بودن کاغذ بازی و بروکراسی و به روز شدن قوانین مهاجرت
  • دارا بودن شاخص امنیت ۸۶ درصد و جایگاه امن ترین کشور جهان
  • پایین بودن نرخ جرم و جنایت و امنیت و رفاه اجتماعی
  • امکان اخذ ویزای کشور نیوزلند
 

اخذ اقامت استرالیا برای فیزیوتراپیست

  • فارغ التحصیلان رشته فیزیوتراپی از دانشگاه های استرالیا می توانند برای اخذ ویزای Graduate Visa برای اخذ اقامت استرالیا اقدام کنند. مدت زمان اقامت در استرالیا با اخذ این ویزا برای فارغ التحصیلان دوره کارشناسی در حدود 2 سال، کارشناسی ارشد در حدود 18 ماه و دکترا در حدود 3 سال می باشد.
  • فیزیوتراپیست هایی که ویزای کار در استرالیا را دریافت کرده اند پس از اخذ ویزای اقامت استرالیا و کار و اشتغال در این کشور می توانند برای اخذ اقامت دائم استرالیا اقدام کنند.
  • برخی از ویزاهای کار مهارتی استرالیا مانند انواع ویزای اسکیل ورکر Skilled Worker از همان ابتدای کار مجوز اقامت دائم استرالیا را به متقاضی ارائه می دهند.
  • معمولاً پس از 4 سال کار و اشتغال مداوم فیزیوتراپیست می تواند برای اخذ مجوز اقامت دائم استرالیا اقدام کند. فارغ التحصیلان پس از تمام شدن دوره تحصیلی می توانند با پیدا کردن کار مناسب ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کنند.
  • پس از ۲ تا ۳ سال از اخذ مجوز اقامت دائم استرالیا، فیزیوتراپیست ها می توانند برای دریافت تابعیت و شهروندی استرالیا اقدام کنند.

دانشگاه های برتر استرالیا برای رشته فیزیوتراپی

 متقاضیان برای تحصیل در رشته فیزیوتراپی و کار و اشتغال در استرالیا به عنوان فیزیوتراپ باید در دانشگاه های معتبر این کشور تحصیل کنند. رشته فیزیوتراپی در 17 دانشگاه استرالیا به متقاضیان ارائه می شود. 

برخی از این دانشگاه های معتبر عبارتند از:

  • دانشگاه سیدنی
  • دانشگاه نیوکاسل
  • دانشگاه کوئیزلند
  • دانشگاه پرت غرب
  • دانشگاه کورتین
  • دانشگاه AT

هزینه های تحصیل فیزیوتراپی در استرالیا

به طور کلی دانشگاه های استرالیا بورسیه های فیزیوتراپی به متقاضیان اعطا نمی کنند و بر این اساس متقاضیان تحصیل فیزیوتراپی باید دارای تمکن مالی کافی برای تامین هزینه های تحصیل و زندگی در این کشور باشند.

  • هزینه های تحصیل در مقطع کارشناسی فیزیوتراپی استرالیا سالانه در حدود 37.000 دلار استرالیا و هزینه های تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد فیزیوتراپی سالانه در حدود 37.472 دلار استرالیا می باشد.
  • هزینه های زندگی دانشجویی در استرالیا سالانه در حدود ۲۰.۰۰۰ دلار استرالیا می باشد.

اگر قصد آشنایی بیشتر با هر یک از شرایط مذکور را دارید می توانید از خدمات حضوری و آن لاین گروه کارشناسان ریوین استفاده نماییداین گروه امکان بهره مندی متقاضیان عزیز از خدمات مشاوره ای رایگان خود را به صورت آن لاین (برخطاز سراسر ایران و یا خارج از ایران را فراهم نموده استبرای تحقق این مهم، کافی است از طریق درگاههای ارتباطی معرفی شده در ذیل صفحه با همکاران ما در تماس باشید، تا در حداقل زمان ممکن اطلاعات دقیق، صحیح و لازم در اختیار شما قرار گیرد.

سایر مشاغل در استرالیا

مشاوره تخصصی مهاجرت

فهرست مطالب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها