فراهم شدن امکان امتحان آیلتس تنها در یک مهارت

فراهم شدن امکان امتحان آیلتس تنها در یک مهارت

براساس اطلاع رسانی صورت پذیرفته، مرکز برگزاری آزمون بین المللی آیلتس اعلام نموده است که امکان شرکت تنها در یک مهارت از مهارت های چهارگانه فراهم شده است.

کلمات دلخواه خود را جستجو کنید

این امکان در صورتی فراهم می گردد که ۶۰ روز از آزمون قبلی سپری نشده باشد.

در این صورت متقاضی می تواند به دلخواه خود یکی از مهارت های چهارگانه را انتخاب نموده و مجدد در آزمون آن مهارت شرکت نماید. به عنوان نمونه برای پذیرش در دانشگاه و یا اخذ ویزا متقاضی نیازمند داشتن نمره ۶.۵ در مهارت شنیداری (لیسنینگ) است اما نمره ۶ دریافت نموده است. در نتیجه او می تواند ظرف ۶۰ روز مجدد در آزمون آن مهارت شرکت کند. 

در حال حاضر این امکان در داخل کشور استرالیا در حال اجرا بوده و تا پایان سال میلادی جاری در تمامی کشورها قابل اجرا خواهد بود. 

اگر قصد آشنایی بیشتر با هر یک از شرایط مذکور را دارید می توانید از خدمات حضوری و آن لاین گروه کارشناسان پرواز استفاده نمایید. این گروه امکان بهره مندی متقاضیان عزیز از خدمات مشاوره ای رایگان خود را به صورت آن لاین (برخط) از سراسر ایران و یا خارج از ایران را فراهم نموده است. فقط کافی است از طریق درگاههای ارتباطی، با همکاران ما در تماس باشید. ما در حداقل زمان ممکن، اطلاعاتی دقیق، صحیح و لازم را در اختیار شما قرار خواهیم داد. 

سایر اخبار استرالیا

مشاوره تخصصی مهاجرت

فهرست مطالب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها