خودکشی نهنگ های خلبان در استرالیا

خودکشی نهنگ ها در استرالیا

تصمیم عجیب نهنگ ها برای خودکشی دسته جمعی در استرالیا

کلمات دلخواه خود را جستجو کنید

حدود ۹۷ نهنگ ، که به نهنگ های خلبان معروف هستند، مسیر خودشان را تغییر داده و به سمت خشکی در چینس بیچ در ۶۰ کیلومتری شرق آلبانی استرالیا شنا کردند.

۵۱ نهنگ تلف شدند ولی تلاش ها  برای نجات و برگرداندن مابقی نهنگ ها به اقیانوس ادامه دارد.

دانشمندان بر این باورند که نهنگ ها زندگی اجتماعی ای دارند و شدیدا به همدیگر وابسته هستند.این حیوانات به ابراز همدردی با یکدیگر  و پیروی از کارهای همنوعان خودشان تمایل دارند.

خودکشی دست جمعی نهنگ ها قبلا نیز اتفاق افتاده است.

در سال ۲۰۱۸ تعداد ۲۳۰ نهنگ در ساحل غربی تاسمانی و در سال ۲۰۲۲ ، ۱۵۰ نهنگ در مارلین بی در استرالیای غربی خودشان را از اقیانوس بیرون کشیده و تلف شدند.

 

در سال ۱۹۸۶، یک گروه از نهنگ های پرنده که در خلیج ناوا در استرالیا گیر افتاده بودند، به طور ناگهانی شروع به خودکشی دسته جمعی کردند. این رفتار عجیب و غیرمعمول برای نهنگ های پرنده بود و هیجان و تعجب بسیاری را در جامعه علمی و محیط‌بانان به وجود آورد. این رویداد به عنوان یکی از موارد نادرستی که توسط انسان‌ها در محیط زیست ایجاد شده است، شناخته شده است.

اگر قصد آشنایی بیشتر با هر یک از شرایط مذکور را دارید می توانید از خدمات حضوری و آن لاین گروه کارشناسان پرواز استفاده نمایید. این گروه امکان بهره مندی متقاضیان عزیز از خدمات مشاوره ای رایگان خود را به صورت آن لاین (برخط) از سراسر ایران و یا خارج از ایران را فراهم نموده است. فقط کافی است از طریق درگاههای ارتباطی، با همکاران ما در تماس باشید. ما در حداقل زمان ممکن، اطلاعاتی دقیق، صحیح و لازم را در اختیار شما قرار خواهیم داد. 

سایر اخبار استرالیا

مشاوره تخصصی مهاجرت

فهرست مطالب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها