بهترین مراکز خرید مسقط عمان

لیستی از بهترین مراکز خرید مسقط عمان

مراکز خرید عمان موجود در شهر مسقط به دلیل جاذبه های طبیعی و همچنین فرهنگ خیره کننده ای که دارد، شناخته می شوند. به طور کلی مراکز خرید در شهر مسقط به خاطر اوج گرفتن ورودی گردشگران به این محل در حال افزایش یافته است. ولی آیا می دانید که در زمان سفر به شهر مسقط باید از کدام مراکز خرید عمان، خرید کنید؟ نگران هیچ چیزی نباشید، با ما همراه باشید تا با یک دیگر به بررسی بهترین مراکز خرید شهر مسقط بپردازیم.

مرکز خرید عمان اونیوز؛ بزرگترین مرکز خرید عمان

مرکز خرید عمان اونیوز؛ بزرگترین مرکز خرید عمان است. اونیوز با وسعتی بالغ بر 72 هزار متر مربع، یکی از بزرگ‌ ترین مرکز خرید عمان به شمار می رود.

 ویژگی های این مرکز خرید:

  • ساختار مرکز خرید عمان اونیوز به شکل خیابان است و به همین خاطر با عنوان اونیوز، یعنی خیابان‌ ها نامگذاری شده است.
  • در صورتی به مد اهمیت زیادی می‌ دهید یا به دنبال لباس‌ برند هستید، مرکز خرید اونیوز یکی بهترین مکان برای خرید است.
  • در این مرکز می‌ توان انواع لباس‌ مارک‌ دار را یافت و یک خرید بی نظیر داشت. 
  • علاوه بر پوشاک در مرکز خرید اونیوز، می توان در این محل فروشگاه های جواهرات، لوازم آرایشی و کیف‌ و کفش یا لوازم الکترونیکی را هم مشاهده کرد.
  • از سایر امکانات این مرکز باید به رستوران، فودکورت و کافه، هایپر مارکت یا مراکز سرگرمی و تفریحی اشاره کنیم.  
  • این مرکز خرید در بزرگراه سلطان قابوس قرار دارد و دسترسی راحتی به سایر نقاط شهر خواهد داشت. 
  • این مرکز از 8 صبح الی 11:45 شب به طور یکسره آماده پذیرایی از گردشگران و بازدیدکنندگان خواهد بود.  

مرکز خرید عمان نیوز

مرکز خرید مسقط سیتی؛ دیدنی‌ترین مراکز خرید عمان 

مرکز خرید مسقط سیتی؛ دیدنی‌ترین مراکز خرید عمان می باشد و در همه ساعات شبانه روز آماده پذیرایی از شما است. در این مورد از مراکز خرید عمان می توانید از شیر مرغ تا جون آدمیزاد پیدا کنید و خاطره خوبی از خرید خود داشته باشید.

ویژگی های این مرکز خرید:

  • سیتی سنتر مسقط، مدرن‌ ترین مرکز خرید عمان می باشد.
  • این مرکز خرید از 147 فروشگاه تشکیل شده است که به فروش انواع کالای مصرفی مثل پوشاک، جواهرات، عطر، ادکلن و لوازم آرایش، لوازم خانگی یا کالاهای الکترونیکی می پردازند.
  • در مرکز خرید مسقط می‌ توان انواع برند های به روز د معتبر دنیا را یافت و با قیمت مناسب خرید کرد.
  • اگر می خواهید برای دوستان یا خانواده تان سوغاتی‌ بخرید، سیتی سنتر مسقط یکی از بهترین مراکز خرید عمان برای خرید سوغاتی می باشد.
  • این مرکز خرید امکانات بسیار خوبی را برای مشتریانش در نظر گرفته که از میانشان می‌‌توانیم به رستوران، کافه، سالن سینما و منطقه بازی برای کودکان، داروخانه، بانک یا فروشگاه های مواد غذایی اشاره کنیم.
  • مرکز خرید مسقط در بزرگراه سلطان قابوس قرار دارد و دسترسی راحتی هم به سایر نقاط شهر دارد.
  • این مرکز از 10 صبح الی 10 شب باز است و ساعات بازدید از آن در پنج‌ شنبه و جمعه شب تا 12 شب می باشد.

توجه: اگر قصد گرفتن ویزای عمان هستید، وارد سایت پرواز شوید تا از اطلاعات کامل آن آگاه شوید.

مرکز خرید پالم عمان

مرکز خرید پالم عمان مدتی است که به‌ اسم مرکز خرید مسقط یاMall of Muscat تغییر کرده است و جزو لوکس ترین مراکز خرید مسقط عمان به شمار می‌ آید. در این‌ مرکز یک پارک برفی بسیار جذاب با مساحت حدودا 5600 متر مربعی قرار دارد که همه افراد با هر گروه‌ سنی می‌ توانند از آن جا استفاده کنند. این مرکز خرید، دارای یک فودکورت داخل فضای باز، 14 سالن سینمایی و بیشتر از 200 فروشگاه بزرگ از برندهای بین‌ المللی خواهد داشت که برخی از آن‌ ها فقط در این نوع از مراکز خرید عمان یافت می‌ شوند. 

مجتمع تجاری پانوراما 

مرکز خرید پانوراما یکی دیگر از انواع مراکز خرید عمان و شهر مسقط می باشد که در لیست بهترین مرکز خرید این کشور جای می‎ گیرد.

ویژگی های این مرکز خرید:

  • مرکز خرید پانوراما در سال 2015 میلادی افتتاح شد و دارای حدودا 120 فروشگاه خواهد بود.
  • در این مرکز خرید می‌ توان مجموعه‌ ای بی نظیر و  منحصر به فرد از ‌تمامی برند های روز دنیا را دید و خریدی فوق‌ العاده داشت.
  • از سایر امکانات این مرکز خرید می‌ توانیم به رستوران، فودکورت، کافه و سینما یا پارکینگ اشاره کنیم.  
  • پانوراما در خیابان الغبره قرار دارد و همه روزه از 9 صبح الی 11 شب آماده پذیرایی از گردشگران و بازدیدکنندگان عزیز می‌ باشد.    

مرکز خرید پانوراما

مرکز خرید سفیر سوهر در مسقط 

سفیر سوهر مال مسقط یکی از جذاب ترین مراکز خرید عمان است. این مرکز از خصوصیات بی نظیری برخوردار می باشد که همین ویژگی ها آن را به پرطرفدارترین مراکز خرید عمان تبدیل کرده است.

ویژگی های این مرکز خرید:

  • از جذابیت‌ های خاص این مرکز خرید، علاوه‌ بر برخورداری از فروشگاه‌ های متنوع باید به برگزاری جشنواره‌ های تخفیف متنوع اشاره کنیم. 
  • اگر به دنبال یک خرید ارزان‌ قیمت می باشید، در مناسبت‌‌ های خاص شاهد تخفیف‌ های بسیار خوبی بر روی کالاهای این مرکز خواهید یافت.
  • نمای بیرونی این مرکز به شیوه سنتی و خاورمیانه‌ ای ساخته شده است.
  • در این‌ مرکز خرید می‌ توان سوغاتی‌ های متنوعی یافت و  آن ها را برای دوستان یا خانواده تهیه کرد.

فروشگاه بزرگ مسقط 

مرکز خرید بزرگ مسقط اگرچه نسبت به مراکز خرید برجسته‌ در کشور عمان، یک محیط کوچک می باشد، اما یک مرکز محبوب و بسیار شلوغ برای بیشتر مناطق است. این مرکز خرید یک سبک آرام در میان سایر مراکز خرید رو به رشد شهر مسقط دارد. همچنین از بین فروشگاه‌ و مغازه‌ های اندکی که این مرکز خرید دارد، می توان مارک‌ ها و  فروشگاه‌ های ارزان قیمتی را پیدا کرد. 

عمان مال؛ مرکز خریدی برای همه سلیقه‌ها 

عمان مال؛ مرکز خریدی برای همه سلیقه‌ ها است. عمان مال یکی از بزرگترین مراکز خرید کشور عمان بوده و سرمایه گذار آن هم مجید الفتیم می باشد. شما می توانید بهترین اوقات فراغت خود را در این مرکز خرید تجربه کنید.

  • این مرکز، دارای بزرگترین شعبه سینما VOX در کشور عمان می باشد که شامل ۱۵ عدد صفحه نمایش خواهد بود. 
  • علاوه بر این، بزرگ ترین و شعبه از Magic Planet با بازی متنوع در این مرکز خرید وجود دارد.
  • از طرفی  بزرگ ترین و بهترین هایپر مارکت کارفور و همه برند های معروف روز دنیا را در این مرکز می توان پیدا کرد.
  • همچنین بزرگترین پارک برفی عمان در این مرکز خرید وجود دارد و اگر می خواهید اوقات خوبی برای خودتان و فرزندانتان ایجاد کنید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما از این مرکز دیدن نمایید. 

سیتی سنتر چهارراه خرید، تفریح، کار و تجارت 

سیتی سنتر چهارراه خرید، تفریح، کار و تجارت در حاشیه خیابان SEEB قرار دارد و یکی از پر بازدید ترین مراکز خرید عمان و بازار های بزرگ این کشور به حساب می‌ آید. این مرکز دارای فروشگاه‌ های گوناگون و کوچک و بزرگ است؛ همچنین از برند های محلی، بین‌المللی، مرکز خرید تفریحی یا رستوران‌ های مختلف و مراکز اداری تشکیل شده است.

زیباترین مراکز خرید عمان 

زیباترین مرکز خرید عمان، به مسقط تعلق می گیرد. این مرکز خرید یکی از دیدنی ترین مراکز خرید عمان به شمار می رود و با بیشتر از ۲۰۰ مغازه از جمله خرده فروشی، بهشتی رویایی برای خریدارانی می باشد که به دنبال یک خرید ارزان و کشف محصولات محلی این کشور هستند.

زیباترین مرکز خرید عمان

بهترین فصل برای سفر به عمان چه فصلی است؟ 

خیلی از مهاجران می خواهند بدانند که بهترین فصل برای سفر به عمان چه فصلی است؟

  • به طور کلی، فصل های خنک سال، بهترین موقع برای بازدید کردن از مکان های زیبای این شهر است.
  • هوای مسقط بسیار گرم و مرطوب می باشد و به همین دلیل باید برای سفر کردن به کشور عمان و همچنین دیدن جاذبه های مسقط، فصل زمستان یا پاییز را انتخاب کرد. 
  • به خاطر این که در این فصل ها هوا کمی خنک تر است و گرما زیاد نیست، گردشگران می توانند با خیالی راحت تر در شهر قدم بزنند و از مراکز خرید یا سایر دیدنی های این شهر لذت ببرند. 

چند روز برای سفر به عمان کافی است؟

حال ممکن است بپرسید چند روز برای سفر به عمان کافی است؟ بیشتر مدت زمانی که یک نفر می‌ تواند در کشور عمان بگذراند 14 روز می باشد تا تمام مناطق از جمله شبه جزیره ها، طبیعت و همچنین مکان‌ های این مکان را با وقت کافی بگردد. سفر کردن به عمان به ویزا احتیاجی ندارد و می توان بدون ویزا به طور تفریحی تا 14 روز به اقامت در این کشور پرداخت. اما برای اقامت‌ بیشتر از 14 روز باید از سفارت عمان در کشور ایران درخواست ویزای توریستی یک ماهه داد.

سوالات متداول سوالات متداول

اونیو مال، بزرگترین مرکز خرید عمان است که در ناحیه سلطان نشین آن قرار دارد. این فروشگاه از مجهزترین امکانات بهره مند شده است.

حدود 1 میلیون فوت مربع بوده که مرکز خرید مسقط در حال حاضر در حال بازسازی استراتژیک برای بهبود بیشتر و جذب مشتری، غنی سازی محیط کلی و کیفیت خدمات است.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها